خبرهای داغ:
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
|
کد خبر: ۹۶۳۳۲۷۶
انتفاضه هنر بسیج دانشجویی

 

انتفاضه هنر بسیج دانشجویی

پرهیزکاری مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی گفت: دومین رویداد انتفاضه هنر در ادامه انتفاضه هنر اول همزمان با سالگرد هفت اکتبر و یکسالگی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ،کشتار کودکان و زنان و مردان مظلوم و بی دفاع و بمباران بیمارستان‌ها ، مدارس و منازل مردم اتفاق افتاد که هنرمندان سراسر کشور در لانه جاسوسی آمریکا گرد هم آمدند تا باهنر و خلق آثارشان فریاد اعتراضشان را نسبت به این جنایات به گوش همگان برسانند.
پرهیزکاری افزود:  انتفاضه هنر دو با حضور ۱۶۰ هنرمند از سراسر کشور در رشته‌های نقاشی ، نقاشی خط ، خوشنویسی، تایپوگرافی، گرافیک و کاریکاتور در حال برگزاری است که اساتید شاخص رشته های مختلف هنری در طی سه روز در کنار هنرمندان کمک می کنند تا آثاری  درخور در این حوزه هنری و مبارزه هنری هنرمندان علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان اتفاق بیفتد.
وی عنوان کرد : این اتفاق با شهادت سید حسن نصرالله همزمان شد که هنرمندان به یاد رهبر عزیز جبهه مقاومت و مردم عزیز لبنان و غزه گردهم آمدند تا فریاد مظلومیت آنان  را با سلاح هنر و قلم به گوش جهانیان برسانند . 
مسئول معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی همچنین گفت : رویداد انتفاضه هنر اول همزمان با گسترش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در آبان ماه سال گذشته به مدت شش شبانه روز با حضور اهالی هنر  و برخی از هنرمندان جبهه مقاومت برگزار شد.
وی اظهار کرد: فلسفه برگزاری این رویدادها در لانه جاسوسی این بود که امریکا پشت پرده تمامی جنایاتی است که توسط رژیم صهیونیستی اتفاق می افتد و پشتیبانی های آمریکا باعث دلگرمی رژیم کودک کش و تداوم جنایاتش در منطقه شده است و اگر این حمایتها نباشد شاید رژیم غاصب  صهیونیستی این قدرت جسارت را نداشته باشد . 
پرهیزکاری اضافه کرد: قبل از انقلاب روزگاری  لانه جاسوسی محور جنایات  علیه بشریت بود و  امروز ما در این مکان  گردهم آمدیم که بگوئیم روزگاری لانه جاسوسی سفارت آمریکا بود و امروز دست جوانان انقلابی است و بجای انتشار سیاهی از این مکان، انتشار نور بواسطه هنر و  خلق آثار هنری توسط هنرمندان انقلابی و متعهد  اتفاق می افتد و از این مکان هنر انقلابی صادر می شود و فریادی علیه ظلم جهانی و حمایت از مظلومین عالم از این مکان دیده و شنیده می شود.

انتفاضه هنر بسیج دانشجویی

انتفاضه هنر بسیج دانشجویی

انتفاضه هنر بسیج دانشجویی

 

انتفاضه هنر بسیج دانشجویی

ارسال نظرات