برگزاری نشست برخط روشنگری به مناسبت شهادت" سیدحسن نصرالله"

زنجان- مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان از برگزاری نشست برخط (تاثیر شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت سیدحسن نصرالله علیه بر تحولات منطقه) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۹۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

برگزاری نشست برخط روشنگری به مناسبت شهادت

مصطفی دودانگه در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله اظهارداشت : شهادت افتخار مردان بزرگ و مجاهدان راه خدا است که همیشه برای شهادت آماده اند و آرزوی همه مجاهدان که برای احقاق حق و دفاع از مظلومان مبارزه می‌کنند شهادت است.

وی افزود:راه شهید «سیدحسن نصرالله» که با دستان پلید رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت رسید تا نابودی کامل این رژیم جعلی ادامه دارد.

مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی(عج) تصریح کرد:در همین راستا نشست روشنگری با عنوان تاثیر شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت جناب سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه ) بر تحولات منطقه به همت معاونت فرهنگی سپاه زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشست روز جمعه ۱۳ مهر ماه ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام حسن بیگدلی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان می‌باشد افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به کانال روشنای زنجان در پیام رسان روبیکا به آدرس rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار