خبرهای داغ:

دیدار استاندار همدان با نماینده ولی فقیه در استان همدان

همدان- استاندار همدان در اولین روز کاری خود با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، با آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۹۵
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید ملانوری شمسی استاندار همدان امروز در اولین روز کاری خود پس از معارفه، به همراه معاونین و مدیران حوزه استاندار با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، با آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی دیدار کرد.

استاندار همدان در این دیدار از برنامه‌های خود در راستای توجه به مسائل فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین توجه به مسایل اقتصادی و معیشت مردم در سطح استان مطالبی ارائه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان نیز ضمن تبریک انتصاب استاندار همدان با بیان اینکه نیازمند ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاران در استان هستیم، گفت: با توجه به واقعیت‌های موجود در عرصه اقتصاد و آورده‌های مردمی با مشکلاتی روبرو هستیم.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه ساز و کار مردمی سازی که مورد تأکید حضرت آقا است، در حوزه مسکن باید طراحی شود، گفت: در حوزه مسکن، همدان جز شهرهای گران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مسئولان باید در کنار مردم باشند، افزود: بنای ما بر حمایت از دولت‌ها بوده و هست، چرا که موفقیت دولت به معنای حل مشکل مردم است.

 در پایان این دیدار یت الله شعبانی یک قطعه انگشتر عقیق تبرکی منقش به آیات الهی به دکتر ملانوری اهداء کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار