خبرهای داغ:

مکتب ایران مبتنی بر اسلام و آموزه های دینی است

فرمانده سپاه شوش گفت: مکتب و مسلک ایران مبتنی بر آموزه های دینی است.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۳۸
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شوش در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله  که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: درود می فرستیم بر روان پاک آنهایی که برای ایستادگی و پایداری جان دادند، شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان را تسلیت و تبریک عرض می کنم.

وی گریزی به تحولات منطقه به ویژه جریان لبنان و اقدام غیور مردانه رزمندگان اسلام زد و گفت: همه دنیا می دانند که ایران و منطق ایران چه در نقشه جغرافیایی و چه در مکتب اعتقادی، ملزم و ملتزم و باور و مکتب آن اهل بیت و ائمه عصمت و طهارت است.

فرمانده سپاه شوش افزود: شاکله ی وجودی اعتقادی و فلسفه ی حرکتی ایران مبتنی بر آموزه های دینی است ، آموزه های که پس از حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی(ع) بر پیامبر عظیم الشان ابلاغ و وحی شد، پیامبر جامعه ای را برای  جهان آینده  آماده کند که مبتنی بر اخلاق باشد.


سرهنگ طرفی  در ادامه اضافه کرد: اخلاقی که  در آن فرهنگ مقاومت را به مردان ، فرهنگ ایستادگی را به جوانان ، فرهنگ شیرزنی به زنان و فرهنگ غیرت را به مردم یاد می دهد.


وی عنوان کرد: آموزه های دینی ما مبتنی بر حق و حقیقتی است، که عدل و عدالت را پژواک می کند، و به جهانیان این پیام را مخابره می کند تا اگر در گوشه ای از دنیا ندای حق و حقانیت را می شنوید برخاسته از مکتب اسلام پیامبر عظیم الشان است.

 فرمانده سپاه شوش از ذکر این نکته غافل نشد و گفت:ما مکتبی به نام اهل بیت داریم، از پیامبر اکرم(ص) گرفته تا زینب کبری(س) که رسالت بخش  آزادی بود، آزادی که در معنای اقتدار و معنای دلاوری که در زبان و  عمل یک پیام بیشتر نداشت و آن این بوده است که تا دنیا، دنیاست، باید در مقابل کفر ایستاد.

 سرهنگ طرفی خاطر نشان کرد: مکتب ایران بر این مکتب و مسلک پایبند است، وهابیت و غربی ها با دلارها و پولهایی می خواستند که این مکتب را از ما بگیرند، اما موفق نشدند چرا که این منبعث شده از خورشید لایزال الهی است، و این خود شهید  حقانیتی به نام شهید نصرالله و دیگر شهدا است که به دنیا رنگ آسایش می تابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار