خبرهای داغ:
عباسی‌کیا خبر داد

تهیه ۱۲ سری جهیزیه توسط حوزه حضرت خدیجه(س) همدان

همدان-مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از تهیه و توزیع ۱۲سری جهیزیه و کمک جهیزیه به ارزش ۲۵۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای حمایت از خانواده‌های واجد شرایط طی سه ماهه دوم سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۹۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
تهیه ۱۲ سری جهیزیه توسط حوزه حضرت خدیجه(س) همدان

سپیده عباسی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرکس کوچک‌ترین قدمی در راه جمعیت و فرزندآوری بردارد شامل دعاهای نماز شب من می‌شود اگر فرزند‌آوری از سن شما گذشت و یا شرایط جسمی و ... برای فرزندآوری نیست در راه ترویج و تبلیغ فرزند آوری و یا همراهی با زوج جوان قدم بردارید، اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار ۲۹۰ میلیون تومان توسط گروه‌های جهادی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این اقدامات بسیجیان مشمول دعای خیر رهبری شود و باعث گره گشایی در مشکل جمعیت کشور شود، ابراز کرد: از مهم‌ترین وظایف پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران انجام اقدامات گره‌گشا در راستای فرزندآوری است چراکه فرزندآوری یکی از مهم‌ترین مجاهدت‌های زنان و وظایف آنان است.

مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: فرزندآوری در حقیقت هنر زن است و اوست که زحماتش را تحمل می‌کند، او است که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است.

وی گفت: در سه ماهه دوم سال جاری ۱۲سری جهیزیه و کمک جهیزیه به ارزش ۲۵۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۴سری سیسمونی و کمک سیسمونی به ارزش ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای حمایت از خانواده‌های واجد شرایط اهدا شد.

عباسی کیا با بیان اینکه اقدامات زیادی در راستای کمک به جوانان توسط گروه‌های جهادی این حوزه صورت گرفته است، ادامه داد: فعالیت در زمینه ازدواج جوانان و فرزند‌آوری برکات زیادی برای خیرین و گروه‌های جهادی دارد.

وی با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی به خانواده های کم‌برخوردار عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، ایجاد اشتغال برای خانم‌های خانه‌دار در طرح هر خانه یک کارگاه جهت کمک به هزینه های خانواده، پرداخت هزینه انشعابات خانواده‌های کم‌برخوردار، پرداخت کمک هزینه‌ نقدی معیشتی به زوج‌های کم‌برخوردار، پرداخت هزینه تهیه دارو برای خانم‌های باردار یا پرداخت هزینه دارو‌های خانم‌های نابارور از جمله این اقدامات است.

مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه(س) همدان پرداخت قسط وام ازدواج زوج‌های کم‌برخوردار، برگزاری کلاس های آموزشی و توانمندی سازی بانوان میناکاری، بافتنی، آموزش قرآن کریم، تابلو فرش بافی، احکام اسلامی و... ، برگزاری کارگاه‌های همسرداری، سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزند و... را از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی این حوزه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار