خبرهای داغ:
محرمی:

اسرائیل به هیچ یک از اهداف تعیین شده خود در غزه و لبنان نرسید

همدان-معاون سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: تحولات میدان نشان می‌دهد که اسرائیل به هیچ یک از اهداف تعیین شده خود در غزه و لبنان نرسیده و انشالله نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۴۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم محرمی در ویژه برنامه بزرگداشت هفتمین روز شهادت سیدحسن نصرالله در تیپ انصار الحسین(ع) همدان با تشریح آخرین وضعیت جبهه مقاومت اظهار کرد: شهادت رهبر مقاومت لبنان خسران بزرگی برای این محور بود اما حادثه‌ای نبود که بتواند بر حیات و کارآمدی حزب الله اثر بگذارد.

وی گفت: ساختار تشکیلاتی و سازمان رزم حزب الله به گونه‌ای است که قائم به یک شخص و فرمانده نیست و افراد آن به سرعت جایگزین شده و ایفای نقش می‌کنند.

کارشناس سیاسی استان همدان اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی نشانه دست برتر آن نیست و جنایتکاران می‌خواهند با انجام سناریوی مرد دیوانه کنشگران منطقه‌ای را از خشم خود بترسانند.

وی گفت: تحولات میدان نشان می‌دهد که اسرائیل به هیچ یک از اهداف تعیین شده خود در غزه و لبنان نرسیده و انشالله نخواهد رسید.

محرمی با تقدیر از مواضع مستحکم و قاطع رئیس جمهور و دستگاه وزارت خارجه گفت: رئیس جمهور قائل به ایستادگی و سیاست‌های نظام علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی بیان کرد: در عرصه تقابل با دشمن دستگاه دیپلماسی کشور کاملاً در هماهنگی با عوامل میدان و مقاومت عمل می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار