خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

رونمایی از یادمان زن و دفاع مقدس برای نخستین بار در آذربایجان غربی

رقیه موسویان گفت: آیین رونمایی از یادمان زن و دفاع مقدس در آذربایجان غربی با حضور مسئولان و خانواده معظم شهداء برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۰۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: آیین رونمایی از یادمان زن و دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی، با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه و ... برای نخستین بار در استان به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین فوق در مسجد حاج عبدالله ارومیه با سخنرانی سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم با هدف شناسایی و معرفی اماکن مهم که یادآور خلق حماسه‌ بانوان در هشت سال دفاع مقدس است، برگزار می‌شود.

موسویان اضافه کرد: مسجد حاج عبدالله از مساجد تاریخی ارومیه است، که قبل از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی محور شکل‌گیری اجتماعات مومنین بوده و پایگاهی برای تربیت، آموزش معارف دینی و محلی برای گره‌گشایی مشکلات مردم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی این مسجد به محلی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تبدیل شد همچنین از این مسجد برای پشتیبانی جنگ و اعزام رزمندگان اسلام نیز استفاده می‌شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: بانوان ایثارگر و مجاهد استان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی بی‌بدیلی داشتند که معرفی این سری اماکن در ترسیم اثری ماندگار برای جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است.

موسویان اضافه کرد: این مراسم با محوریت نصب و  رونمایی از  تابلو شناسنامه ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ مسجد حاج عبدالله برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار