به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا:

دیدار فرمانده سپاه ناحیه فارسان با مسئولان نیروی انتظامی

دیدار فرمانده سپاه ناحیه فارسان با مسئولان نیروی انتظامی
به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا،فرمانده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در نیروی انتظامی، این روز را به خادمین امنیت تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۸۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با حضور در جمع نیروی انتظامی با فرمانده، مدیران و کارکنان و نیروی انتظامی دیدار و فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به این حافظان امنیت تبریک گفت.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی،در این دیدار صمیمی گفت: بین نیروهای مسلح در شهرستان یک انسجام و وحدت مثال زدنی وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، ادامه داد: مردم عزیز ولی نعمت ما هستند و این انقلاب با صبوری و همراهی مردم سرپا مانده است، ما در کنار برادران عزیز نیروی انتظامی با هر چیزی که بخواهد امنیت این مردم ولایتمدار را تهدید کند مقابله کرده و کنار نخواهیم آمد.

سرهنگ عربی، در پایان گفت: زحمات عزیزان فراجا در راه تامین امنیت بر کسی پوشیده نیست، هفته‌ای که به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، بهانه‌ای است برای تجلیل و یادآوری زحمات این عزیزان جان بر کف ، بنده از طرف برادران شما در سپاه هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون شما همکاران عزیز در نیروی انتظامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار