برگزاری بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت توسط جامعه ورزش

گردهمایی جامعه ورزش و جوانان به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در زورخانه شهدای کن برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۰۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در این مراسم که در زورخانه جوانمردان (شهدای کن تهران) برگزار گردید، احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، جمعی از روسای فدراسیون‌ها و مدیران وزارت ورزش، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند.

سخنرانی دنیامالی وزیر ورزش و جوانان و باران چشمه رییس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی، هنرنمایی مرشدان علی ناری و مجید خلیلی همراه با اجرای تیم جوانمردان ایران زمین، طنین آوای مرشد عباس شیرخدا، مدیحه سرایی توسط ذاکر اهل بیت (ع) و قرائت میثاق‌نامه جامعه ورزش و جوانان توسط امیر مهدی زاده کاپیتان تیم ملی کاراته از ویژه برنامه های این مراسم بود.

برگزاری بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت توسط جامعه ورزش

رییس فدراسیون زوخانه ای و پهلوانی در این گردهمایی گفت: ورزش زورخانه‌ای مروج فرهنگ پهلوانی است. این ورزش حال روحی آدم را خوب می‌کند.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله زورخانه را میشناخت از ایشان مطالبی داریم که در خصوص این ورزش صحبتهایی را عنوان کرد و به این دلیل فدراسیون زورخانه ای میزبان این مراسم بزرگداشت شد .امروز جامعه ورزش کشور از جبهه مقاومت حمایت می کنند به شهداء اعلام میکنیم که راه شهدا را ادامه خواهیم داد و همواره در رکاب فرمانده معظم کل قوا خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از اقتدار ایران همین را بگویم که پس از موشک باران اسراییل، همراه با رییس جمهور به قطر رفتیم و مذاکرات خوبی با مسئولان سایر کشورها داشتیم. ما جنگ طلب نیستیم اما اگر کشوری بخواهد به خاک ما تجاوز کند، پاسخ کوبنده ای به آنها میدهیم.

در پایان احمد دنیامالی از مسئولان برگزای این مراسم، تمام روسای فدراسیون ها، مربیان و قهرمانان که در مراسم حضور داشند، تشکر و قدردانی کرد. 

گفتنی است جریان این مراسم از طریق شبکه های ورزش سیما و خبر2 سیما به صورت زنده و مستقیم پخش گردید و خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری های مختلف اخبار مربوط به این مراسم را منعکس کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار