خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

درخشش دختران بروجردی در مسابقات تیراندازی کشوری

درخشش دختران بروجردی در مسابقات تیراندازی کشوری
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: دختران بروجردی در مسابقات کشوری تیراندازی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۰۷
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، محمد کشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان، از موفقیت دو دختر بروجردی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای و انتخابی کشوری خانواده‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد و بیان کرد: این مسابقه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای کربلا استان خوزستان، شهرستان اهواز برگزار گردید و از طرف شهرستان بروجرد بیش‌از ۲۰ نفر شرکت کننده آقا و خانم در این مسابقات بودند که در این مسابقه گروه ۲۴ بعثت سپاه پاسداران شهرستان بروجرد حائز دو رتبه‌ی برتر شده است. 

وی اضافه کرد: این موفقیت شهرستان بروجرد در دو رده‌ سنی جوانان و بزرگسالان رشته تفنگ بادی ده متر بوده است که موفق به کسب عنوان قهرمانی گردیده است.

کشوری تصریح کرد: در رده جوانان سرکار خانم زهرا مصباح و در رده بزرگسالان سرکار خانم فاطمه بیرانوند حائز کسب مقام اول در رشته تفنگ بادی ده متر شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی خاطرنشان کرد: استعدادیابی در همه‌ی رده‌های سنی خصوصا در نسل جوان از نکاتی است که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید کرده‌اند که در این زمینه هیئت تیراندازی بسیج شهرستان بروجرد در راستای شناسایی و شکوفایی این استعدادها اقدام می‌کند. 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار