خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

رزمندگان اسلام برای ایستادن مقابل کفر جهانی به جبهه‌ها شتافتند

سردار محمدحسین رجبی گفت: رزمندگان اسلام برای اینکه به فرمان امام خمینی لبیک گفته و مقابل کفر جهانی ایستادگی کنند به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۹۷
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 15 مهر در  آیین رونمایی از یادمان «زن و دفاع مقدس» که توسط سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در مسجد حاج عبدالله ارومیه برگزار شد، گفت: جای جای میهن اسلامی‌مان رد پای شهدای هشت سال دفاع مقدس را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در این استان به وجود ارزشمند شهدای انصار و مهاجر به خود می‌بالند، گفت: این استان ۱۲ هزار شهید انصار و  ۲۴ هزار شهید مهاجر دارد که به نیت یاری دادن دین مبین اسلام و با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و درنهایت به فیض عظیم شهادت دست پیدا کردند.

این مسئول ادامه داد: رزمندگان اسلام برای تحقق یافتن ارزش‌های دین مبین، مقابله با دشمنان خدا و ایستادن مقابل کفر جهانی وارد این سرزمین شدند و آنقدر مردانه ایستادند که به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه این روزها همه ملت ایران تاسف، حال خوب و غم را به صورت توام و همراه با یکدیگر تجربه می کنند، ادامه داد: از یک سو برای شهادت سیدحسن نصرالله رهبر گروه با عظمت حزب‌الله لبنان سوگوار هستیم از سوی دیگر  به خاطر عملیات باشکوه وعده صادق۲ به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت شهید نیلفروشان و شهید زاهدی و هنیه در امتداد خون امام حسین(ع) برای اسلام و مقابله با رژیم اسراییل و کفر جهانی ایستادند، گفت: به معنای واقعی کلمه شهادت مزد مردان خداست.

رزمندگان اسلام برای ایستادن مقابل کفر جهانی به جبهه‌ها شتافتند

رجبی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق 2 یک حرکت باعظمتی بود که از بار روانی و تبلیغی در مقیاس جهانی برخوردار بود و با محوریت ولی‌فقیه انجام پذیرفت؛ شکوه تدبیر و فرماندهی ایشان را در این عملیات به وضوح شاهد شدیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نماز جمعه باشکوه اخیر با حضور میلیونی مردم سراسر کشورمان در اقتدا به رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور مقام معظم رهبری شرکت کردند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواستند مانع حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران باشند اما ایشان شرکت کرده و با این حضورشان دشمن را در حقیقت مرعوب کردند و عظمت جبهه مقاومت را نشان دادند، اضافه کرد: دوربین‌ها به هیچ عنوان قادر نبودند همه عظمت این رویداد بزرگ را ثبت کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق 2 و درایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب شادی به جمع کودکان غزه و خانواده شهدای لبنان بازگشت، گفت: باور داریم این موضوع به خاطر لطف خداوند متعال تحقق یافت و باید شاکر باشیم چنین رهبری و ملتی داریم.

رزمندگان اسلام برای ایستادن مقابل کفر جهانی به جبهه‌ها شتافتند

رجبی اضافه کرد: از همه اقشار اجتماعی و آحاد مردم در این مراسم عبادی و سیاسی حضور داشتند و کسانی در این نماز شرکت کردند که بنا به اظهار خود نماز خواندن بلد نبودند ولی می‌خواستند به رهبر انقلاب اقتدا کنند.

وی بیان مجاهدت‌های نسل انقلاب و دفاع مقدس را برای جوانان ضروری و حائزاهمیت دانست و گفت: هر کشوری که تاریخ خود را نداند انگار هویت ندارد، تاریخ کشور ما از جنس دفاع مقدس است؛ بنابراین تاریخ شفاهی مهم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و  روایتگرها در مراسم ها باید حاضر باشند تا اگر کتاب نمی‌خوانیم حداقل بشنویم در کشورمان چه اتفاق‌هایی افتاده و توسط شیرزنان و مردان دلیر این مرز و بوم چه رشادت‌هایی شده است.

یادمان زن و دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه و ... برای نخستین بار در کشور به میزبانی ارومیه رونمایی شد.

نصب و  رونمایی از تابلو شناسنامه ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ در مسجد حاج عبدالله از جمله برنامه‌های محوری این مراسم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار