مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک

رژیم منحوس اسرائیل با ترور اسوه‌های مقاومت به نابودی نزدیک شده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه رژیم منحوس اسرائیل با ترور اسوه‌های مقاومت به نابودی نزدیک شده است، گفت: بنا بر تجربه‌های تاریخی راهبرد، مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید بدون شتابزدگی و تعلل باشد. 
کد خبر: ۹۶۳۴۰۶۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت‌الاسلام عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک، در مراسم گرامیداشت، سید حسن نصرالله در جمع نمازگزارن کوی ولیعصر(عج) شهر اراک، گفت: حکومت جهانی مستضعفان و حمايت از مظلومان یک سنت الهی است.

وی با توجه به آیه ۵ سوره قصص با تاکید بر اینکه این پیشوایی و وراثت جزء سنت‌های قطعی الهی است، افزود: حكومت جهانى مستضعفان و حمايت از مظلومان تاريخ، اراده و خواست الهى است؛ حكومت خودكامه طاغوتى، به ضعف كشانده مى‌شوند و آينده دنیا از آنِ مستضعفان است.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری در خطبه اول، الگو مبارزه در آینده را برای دنیا به نمایش گذاشتند و نقشه حرکت جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی را برای همه روشن کردند.

حجت‌الاسلام عظمتی با تاکید بر اینکه رژیم منحوس اسرائیل با ترور اسوه‌های مقاومت به نابودی نزدیک شده است، تصریح کرد: بنا بر تجربه‌های تاریخی راهبرد، مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید بدون شتابزدگی و تعلل باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: رمز پیروزی قطعی در مقابل دشمن اتحاد است، چرا رهبری در سخنانشان فرمودند«باید کمربند دفاع، استقلال‌طلبی و عزت را از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان در همه کشورهای اسلامی، محکم ببندیم.» این یعنی عنصر زمان و صبر اهمیت دارد و نباید با هر شکستی یا با شهادت رجال گرانقدرمان مأیوس شویم. صبر مجاهدانه سلاح این جنگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار