در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت شهید «سیدحسن نصرالله»

مراسم بزرگداشت شهید «سیدحسن نصرالله» و شهید سرلشکر «نیل‌فروشان» و شهدای جبهه مقاومت در مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۶۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، در مراسم یادبود و گرامی داشت شهدای آزادی قدس شریف ، شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان گفت: دشمن صهیونی گمان می کند با ترور شخصیت ها و فرماندهان حزب الله، می تواند مقاومت را شکست دهد، اما مسیر پر شتاب جبهه ی مقاومت علیرغم شهادت رهبر فقید و پرچمدار لبنان و سایر فرماندهان و سرداران دلاور، در خط مقدم مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی به فضل خدا قرار دارد و لحظه ای این حرکت طوفانی متوفف نشد. این حرکت با قدرت و شتاب بیشتر در حال انجام است. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، به رحلت جانسوز پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم، شهادت ائمه اطهار علیهم السلام اشاره کرد و گفت: پس از نبی گرامی اسلام با امامت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، تداوم یافت و در ادامه با امامت فرزندان گرامیش با همه دشمنی ها، اسلام ناب حرکت رو به جلو داشت و متوقف نشد، دشمنان اسلام ناب یکی پس از دیگری از صحنه ی روزگار محو شدند،اما دین خدا جاودان ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، ادامه داد: پس از رحلت ملکوتی موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مسیر نورانی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی با شتاب تداوم یافت، انقلاب اسلامی به جهان صادر شد.

 این مقام مسئول، اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی، تحمیل جنگ هشت ساله ،ترور شخصیت های بزرگ، به خاک خون کشیدن مردم مظلوم، زنان و کودکان و تحریم های ظالمانه،نتواست حرکت با پرسرعت انقلاب اسلامی را قطع کنند و امروز ایران اسلامی در دنیا به عنوان کشوری مقتدر شناخته شده که استکبار جهانی قدرت مقابله با آن را ندارد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی، اظهار داشت: یقینا پس از شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله حرکت حزب الله ، گروه های جهادی و مقاومت در غزه ، لبنان و فلسطین با توان بیشتر ، پر قدرت، با مقاومت بالاتر  ادامه پیدا می کند و هرچه جلوتر می رویم دنیا شاهد قوی تر شدن جبهه مقاومت و حزب الله و شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسراییل است.

در این مراسم که دکتر اعرابی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام خلیلیان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، و اعضای هیأت رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان  این دانشگاه حضور داشتند قاریان کلام وحی به تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مداحی پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار