مشهد مقدس یک صدا در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین+فیلم و عکس

تجمع خودجوش و مردمی با حضور گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور مشهد مقدس، فرمانده و آحاد بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم لبنان و فلسطین در میدان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۷۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶

مشهد مقدس یک صدا در حمایت از لبنان و فلسطین +فیلم و عکس

کد ویدیو

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، همزمان با اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی، تجمع خودجوش و مردمی با حضور گسترده امت حزب الله مسئولان ارشد استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، مردم انقلابی و شهید پرور مشهد مقدس، فرمانده و آحاد بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم لبنان و فلسطین در میدان شهدا برگزار شد.

فرمانده و بسیجیان برادر و خواهر ناحیه مالک اشتر مشهد در محکومیت اقدامات رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی که در نهایت شقاوت و دشمنی اقدام به ترور مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب الله لبنان و فرماندهان مقاومت نمودند، با تجمع در میدان شهدا ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا، با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مردم بی گناه این منطقه نشان دادند و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند. بسیجیان همچنین خواستار اتحاد و همبستگی جهانی در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی شدند.

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ که هزاران نفر برآورد می‌شوند، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و لبنان، یک صدا شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین (ع)، ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده ایم و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را سر می‌دادند.

مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، اسطوره مقاومت، با فداکاری و ایثار، به ما آموخت که در مقابل ظلم و ستم باید ایستادگی کرد. او با مبارزه بی امان علیه رژیم صهیونیستی کودک‌کش، راه را برای احیای اسلام ناب محمدی هموار کرد و خون هزاران شهید، برکت این راه را دوچندان کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار