خبرهای داغ:

دوره‌های آموزشی معاونین آموزشی عتبات عالیات استان سمنان آغاز شد

شاهرود_ مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی معاونین آموزشی عتبات عالیات استان سمنان با همکاری مرکز آموزش حج و زیارت استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۶۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

دوره‌های آموزشی معاونین آموزشی عتبات عالیات استان سمنان آغاز شدبه گزارش خبرنگار بسیج، قدرت الله چتری  در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی معاونین آموزشی عتبات عالیات استان سمنان آغاز شد، افزود: این دوره‌ها با همکاری مرکز آموزش حج و زیارت استان اصفهان کار خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه تمام کلاس‌های این دوره آموزشی به صورت برخط و غیرحضوری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ۴۲ نفر از سراسر استان سمنان در این دوره آموزشی حضور دارند.
چتری ادامه داد: بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی از کسانی که در این دوره حضور دارند، آزمون گرفته و نسبت به اعطای مدرک معاون آموزشی عتبات عالیات به آنها اقدام خواهد شد.
وی اضافه کرد: قبولی در این آزمون‌ها یکی از شروطی است که سازمان حج و زیارت برای اعزام داوطلبان خدمت رسانی در عرصه عتبات عالیات قرار داده است لذا این دوره‌های آموزشی اهمیت ویژه‌ای هم دارد.
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به گزینش و مصاحبه از تمامی نفرات متفاضی انجام شده است، گفت: ارتقای توان خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات موضوع و محور این دست دوره‌های آموزشی است که به همت سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: داوطلبان در این دوره آموزشی اطلاعات جامع و مفیدی را از عتبات عالیات به یاد خواهند گرفت همچنین این دوره‌ها به دنبال مطرح کردن مسائل و سوالات و پاسخگویی به آنها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار