خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

عملیات وعده صادق 2 یک رویکرد فعال در برابر خباثت های دشمن بود

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: عملیات وعده صادق 2 یک رویکرد فعال در برابر خباثت های دشمن بود که بحمدالله با موفقیت کامل اجرا شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۶۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، با تبریک انتصاب امیر بیات به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان، گفت: ما عمیقاً به این سخن شهید صیاد شیرازی معتقدیم که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند. در واقع سپاه و ارتش یک روح در دو پیکرند. 

وی در ادامه افزود: ما در تاریخ انقلاب اسلامی بارها تجربه کرده ایم که هر وقت منفعل بودیم، دشمن جری تر شده و هر وقت در برابر مسائل و اتفاقات فعال عمل کردیم، دشمن مجبور به عقب نشینی شده است. عملیات وعده صادق 2 یک رویکرد فعال در برابر خباثت های دشمن بود که بحمدالله با موفقیت کامل اجرا شد.

عملیات وعده صادق 2 یک رویکرد فعال در برابر خباثت های دشمن بود

امیر عیسی بیات نیز با قدردانی از فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال تضعیف مولفه های قدرت ماست، و اتحاد بین ارتش و سپاه یکی از مولفه های مهم قدرت نیروهای مسلح است و باید روز به روز وحدت و همدلی بین دو مجموعه افزایش یابد. 

وی خاطرنشان کرد: خوشحالی مردم بعد از عملیات وعده صادق 2 قابل توجه بود و نشان داد مردم حامی و پشتیبان نیروهای مسلح هستند. وی با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری قرارگاه 21 حمزه و سپاه عاشورا گفت: ما اول بسیجی هستیم و سپس ارتشی و همه امکانات ما در خدمت سپاه عاشوراست. 

 امیر عیسی بیات چندی قبل به عنوان ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار