فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

استمرار حیات ملت ایران از جریان عاشورا است

استمرار حیات ملت ایران از جریان عاشورا است
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ملت ایران زنده و پویا هستند چون از ماجرای عاشورا حیات و استمرار گرفته اند.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۷۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

 

قزوین_به گزارش بسیج، مراسم گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و شهدای مقاومت و کارگران معدن زغال سنگ طبس با حضور و سخنرانی سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین جمعی از مسوولین، کارگران شرکتهای شهر صنعتی و مردم شریف شهر الوند در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند برگزار شد.

 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، سردار نیلفروشان شهدای مقاومت و کارگران معدن زغال سنگ طبس بیان کرد: حوادثی که بعد از ماجرای طوفان الاقصی توسط برادران حماس افتاد یک حادثه نبود. ۷۶ سال است اسرائیل بدترین فشارها را بر این مردم غزه و فلسطین وارد کردند، در یک منطقه محدودی گرفتار و پرپر شدن خودشان را می دیدند و این کینه از دشمن صهیونیستی سر برمی آورد. اگر حماس این کار را انجام نمی داد دشمن قصد نابودی مردم غزه را داشت حماس یک اقدام پیش دستانه را انجام داد.

 

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: دشمن که به اهداف خود مبنی بر کوچاندن بیش از ۲ میلیون نفر در گذرگاه رفح نرسید و به شکست قطعی رسیده بود به جان مردم و طفل و کودک مجروح در بیمارستان افتادند، چرا که انسانیت در وجود آنها نیست. خانه های آپارتمانی سنگر بتنی نیستند که با بمب های ۲ تنی و ۸۵ تنی برای از بین بردن یک عنصر رزمنده لبنان یا حماس استفاده می کنند و اینها نشانه قدرتمندی دشمن نیست از همه جا در این میدان شکست خورده اند.

 

سردار رفیعی آتانی افزود: ملت بزرگ ایران با شناخت از فهم دشمن خود و توجه به وحدت دنیای اسلام، هم از طرف خود و هم از دنیای اسلام با شرورترین دشمن اسلام می جنگد و انشالله در این میدان پیروز هستیم.

 

 وی با اشاره به شکست های دشمن در تقابل با دنیای اسلام خروج از افغانستان، هدف گیری پهباد پیشرفته با سامانه سوم خرداد، شخم عین الاسد در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی، شکست های متوالی در عراق و سوریه و یمن به آمریکایی ها گفت: حضورتان در منطقه برای ملت ها جز شر نیست و عمرتان سر رسیده و باید از منطقه ما خارج شوند. 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عملیات روانی و رسانه ای دشمن تصریح کرد: به شایعاتی که دشمن مطرح می کنند توجه و باور و حتی باز نشر ندهیم و همانگونه که در نماز جمعه با صلابت این هفته با انبوهی از جمعیت مقام معظم رهبری زودتر از همه آمد و حضور پر شور مردم و بعداز خواند نماز عصر و انجام مستحبات و صحبت با مسوولین بعد از نماز عملیات روانی دشمن را شکست دادند.

 

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: ملت ایران زنده و پویا هستند چون از ماجرای عاشورا حیات و استمرار گرفته ایم و انشالله با وحدت و همدلی دشمنان اسلام را ناامید کرده و آنها را شکست می دهیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار