خبرهای داغ:

حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه، خنثی‌کننده تهدیدات و پیام‌آور تحقیر دشمن بود

امام جمعه دیّر تأکید کرد: پس از عملیات وعده صادق ۲ و تهدیدات دشمن، حضور مقام معظم رهبری در نمازجمعه تهران نه تنها تهدیدات را خنثی کرد، بلکه پیامی قاطع از آمادگی برای شهادت و تحقیر دشمن به جهانیان ارسال کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۶۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

عملیات وعده صادق۲ اقتدار نیروهای مسلح و سپاه را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر، امروز در جمع پاسداران سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر، اظهار داشت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت در ۲ ماه اخیر دلهای مؤمنین و مجاهدین و امت اسلامی بویژه نیروهای مقاومت مجروح شد و نیاز بود مرهمی بر این دلها گذاشته شود که عملیات وعده صادق ۲ در این راستا بود.

وی افزود: این عملیات هم عذابی برای این جنایتکاران و صهیونیست های غاصب با دست پرتوان نیروهای مسلح، سپاه، نیروی هوافضا، ارتش، وزارت دفاع و مسئولین عالی کشور در شورای عالی امنیت ملی انجام و مایه رسوایی دشمنان شد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: باوجود ادعای اینکه آسمان رژیم صهیونیستی بیمه شده است، برای دومین بار ایران اسلامی این هیمنه را در هم شکست.

وی عنوان کرد: عده ای در داخل احساس می کردند نظامیان و مسئولین در پاسخ به دشمن تعلل می‌کنند و در خارج نیز دشمنان وعده آتش بس در غزه می‌دادند و همزمان تهدید می کردند اما هیچ وقت به وعده هایشان عمل نکردند همان طوری که برجام را زیر پا گذاشتند.

امام جمعه دیّر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: ما آنجایی که لازم است اقدام می‌کنیم اما نه تعلل می کنیم و نه شتابزده عمل می‌کنیم و عملیات وعده صادق ۲ بخاطر جهات مختلفی ۲ ماه طول کشید.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: این عملیات علاوه بر اینکه اقتدار ایران را به رخ دشمن کشید، ضربه کاری بر مراکز راهبردی دشمن وارد کرد و پاسخ شبهاتی که در داخل کشور مطرح می شد را هم داد و بدبینی ها را برطرف و آرامشی در دلها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به آبکش سوراخین تبدیل شده است، گفت: پدافند پیکان، فلاخن داود و انواع و اقسام سامانه های پدافندی دشمن در مقابل موشک های ما کاری از پیش نبردند.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه در کنار حمله نظامی، حمله سایبری هم سامانه های دشمن را دچار اختلال کرد، عنوان کرد: بین راه انگلیسی ها، آمریکایی ها، اردنی ها و برخی کشورهای دیگر می‌خواستند موشک های ما را رهگیری کنند که ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه با وجود آن تهدیدات ایران مقتدرانه این عملیات را انجام داد و دشمن غلطی نتوانست بکند، یادآور شد: دشمن بعد از عملیات وعده صادق ۲ ادعای ضربه زدن به مراکز اجتماعات و نمازجمعه را مطرح کرد که مقام معظم رهبری برای خنثی کردن این تهدیدات و اینکه نشان دهد آماده شهادت هستیم و دشمن غلطی نمی تواند بکند به نمازجمعه تهران آمد و در واقع این نمازجمعه به تمام معنا تحقیر دشمن بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امام و امت در نمازجمعه نصر دشمن را صددرصد تحقیر کردند، بیان کرد: حضور رهبر انقلاب و مسیولین عالی کشور در نمازجمعه تهران به همه دنیا پیام داد که نظام اسلامی و رهبر و مسئولین ایران به تهدیدات دشمن توجه نکردند و دشمن غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه نمازجمعه نصر مکمل عملیات وعده صادق ۲ بود، یادآور شد: رهبر جامعه خودش را در معرض قرار داد و قبل از نماز در مصلی حضور پیدا کرد و با طمانینه و وقار نمازجمعه را خواند و عجله‌ای در کار نبود و بعد از نماز با مسئولین گفت وگو کرد که همه اینها برای دنیا پیام داشت و دشمن را تحقیر کرد.

امام جمعه دیّر خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ هم خنثی کننده تبلیغات دشمن و بدبینی های نیروهای انقلابی بود و هم نشان داد نیروهای مسلح و سپاه مقتدر ما همواره گوش به فرمان مقام ولایت و رهبری هستند و یک لحظه از انجام فرامین رهبری تخلف نمی کنند.

وی افزود: ما اینجا حاضر شدیم که بعد از شکرگزاری به درگاه خدا و تشکر از رهبری، قدردانی خود را از سپاه و نیروهای مسلح و شما که مسئولیت خدمت به جامعه اسلامی دارید، اعلام کنیم و بگوییم که ما در کنار شما و مدافع شما هستیم که مدافع نظام و انقلاب و اسلام هستید.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار