خبرهای داغ:
قاسمی:

خون شهید نصرالله طوفانی در منطقه ایجاد خواهد کرد/ جمعه نصر رزمایش امام به همراه امت بود

همدان-کارشناس سیاسی بابیان اینکه سیدحسن نصرالله یک شخص نیست بلکه یک مکتب بود،گفت: خون شهید نصرالله آنچنان طوفانی در منطقه ایجاد خواهد کرد که به زودی شاهد فروپاشی رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل در دنیا خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۶۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
خون شهید نصرالله طوفانی در منطقه ایجاد خواهد کرد/ جمعه نصر رزمایش امام به همراه امت بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی قاسمی در یادواره شهید همدانی که در حسینیه ثارالله آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان با اشاره به اتفاقات اخیر لبنان و عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: افراد زیادی برای استقلال و عظمت این کشور مبارزه کردند تا حکومتی بر مبنای دینی و اسلامی تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه دنیای امروز ما دنیای اخلاق نیست و دنیای سود و زیان است، تصریح کرد: تفکر لیبرال دموکراسی غرب برای هر کاری حساب و کتاب دارد که اگر به سودش باشد عمل می‌کند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها وقتی وارد قاره آمریکا شدند سودشان ایجاب می‌کرد که سرخ‌پوستان را از بین ببرند و ۶۰ میلیون نفر در طول ۱۰۰ سال نسل‌کشی شده‌اند، ابراز کرد: این تفکر برای کشتن میلیون‌ها نفر فلسطینی هم تعلل نمی‌کنند چرا که برای آن‌ها سود دارد که بیش از ۷۵ درصد از ۴۰ هزار نفر از شهدا در فلسطین زنان و کودکان هستند.

وی با تأکید بر اینکه درگیری ما با نظام سلطه ربطی به جمهوری اسلامی ندارد، مطرح کرد: نظام سلطه در تلاش است در مدیریت پایانی جهانی در منطقه غرب آسیا حضور داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه درگیری ایران با نظام سلطه به دلیل تفاوت فاحش ایدئولوژی است، تصریح کرد: تفکر ما یک تفکر الهی و ولایت است و تفکر غرب بر مبنای اومانیسم، انسان‌محوری و لیبرال دموکراسی است.

وی گفت: اگر امروز نظام سلطه در کشورهای منطقه به خصوص ایران مانور می‌دهد برای این است که به دنبال سود خود هستند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه از جبهه مقاومت شروع شده است و عقل سیاسی ایجاب می‌کند در برابر دشمن مشترک، ایران، سوریه، لبنان و عراق در یک خط مبارزه کنند، ادامه داد: هنر جمهوری اسلامی این است که خط مرز جغرافیایی را از کردستان، پاوه و ... به هزار کیلومتر جلوتر برد.

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها وی با لبنانی‌ها پیش قراول‌های مبارزه هستند، عنوان کرد: عقل سیاسی ایجاب می‌کند مردم مظلوم فلسطین و لبنان را حمایت کنیم.

قاسمی با بیان اینکه ما هنوز انتقام خون سردار سلیمانی و ۲۹۰ مسافر حادثه هواپیمایی را نگرفته‌ایم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمود ما نه تعلل می‌کنیم و نه شتابزده عمل می‌کنیم؛ و حضور ایشان در نمازجمعه نشان از اقتدار رهبری دارد و وعده صادق ۳ در قالب نماز جمعه بود که به تنهایی اجرا شد.

وی با بیان اینکه اسرائیل چهارمین ارتش مجهز دنیا را دارد، مطرح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهادت سید حسن محصول نفاق و نفوذ بود که باید پیدا و اصلاح کرد.

اين كارشناس سیاسی با بیان اینکه نقش یک رهبر شجاع در جامعه تعیین کننده است، افزود: در جمعه نصر یک میلیون و نیم نفر جمعیت پشت‌سر ولایت نماز خواندند که رزمایش بزرگی بود و مردم نشان دادند حامی ولایت خود هستند و رزمایش امام به همراه امت انجام شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر و آقای عراقچی به لبنان زیر موشک‌باران که نشان از دیپلماسی فعال بود، گفت: نمایش اقتدار با حضور رهبر در نماز جمعه نصر صورت گرفت.

قاسمی با بیان اینکه سید حسن نصرالله یک شخص نیست بلکه یک مکتب بود، خاطرنشان کرد: خون شهید سیدحسن نصرالله آنچنان طوفانی در منطقه ایجاد خواهد کرد که به زودی زود ما شاهد فروپاشی رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل در دنیا خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار