خبرهای داغ:

خیز فولاد خوزستان برای رسیدن به صدر جدول/ کسب سه برد متوالی و صعود به جایگاه چهارم

تیم فوتبال فولاد خوزستان که لیگ بیست و سوم را با ناکامی پشت سر گذاشت، روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر میهمان تراکتور بود که در یک بازی منطقی و حساب شده توانست با ۲ گل حریف تبریزی خود را شکست دهد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۷۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین دیدار لیگ بیست‌وچهارم در حالی که بازیکنان این تیم به مرز آمادگی نرسیده بودند در ساری میهمان نساجی بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید و این تیم سه امتیاز شیرین خارج از خانه به دست آورد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته دوم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان بودند که این مسابقه خانگی در عین ناباوری با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و هواداران فولاد از کسب این نتیجه خانگی ناراحت شدند.

هفته سوم لیگ برتر، تیم فولاد میهمان تیم پرسپولیس بود که این بازی با وجود مشکلات داوری فراوان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. در بازی هفته چهارم مقابل خیبر خرم آباد، هواداران فولادی هر نوع نتیجه‌ای را برای این بازی پیش‌بینی می‌کردند، به غیر از اینکه تیمشان با نتیجه یک بر یک مقابل خیبر متوقف شود.

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته پنجم مسابقات میهمان تیم هوادار بودند و بار دیگر از یک بازی بیرون از خانه با دست پر خارج شدند. اما در هفته ششم رقابت ها، اولین پیروزی خانگی فولاد در اهواز مقابل ذوب آهن کسب شد و این تیم خود را در صف تیم‌های بالانشین جدول قرار داد.

سرخپوشان اهوازی با این تفکر خود را آماده بازی هفته هفتم لیگ کردند تا باز هم از یک بازی خارج از خانه سه امتیاز لازم را کسب کنند که همین امر محقق شد و تیم تراکتور مدعی را در تبریز با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند. بی شک این نتیجه یکی از شگفتی‌های هفته هفتم لیگ بود و باعث شادی بی‌حد و اندازه فوتبال دوستان خوزستانی شد.

حال که قطار موفقیت شاگردان گل محمدی شروع به سرعت کرده و در حال سبقت از حریفان است، صدر جدول را هدف گرفته و این امید با شکست تراکتور نزد بازیکنان فولاد دوچندان شده است.

شاگردان گل محمدی در مصاف با تراکتور بعد از زدن گل اول، روحیه بالایی گرفته و نیمه دوم بازی را طوفانی‌تر آغاز کردند که خیلی زود در دقیقه ۵۴ بازی توسط ساسان انصاری به گل دوم رسیدند و آب سردی بر پیکر شاگردان اسکوچیچ ریختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار