خبرهای داغ:

پیگیری مطالبه مردمی توسط قرارگاه جهادی منطقه ای شوش

در راستای مطالبات مردمی در خصوص رسیدگی به وضعیت قبر شهید جمعه درویشی واقع در ابوذر غفاری سید اسماعیل موسوی مسئول قرارگاه جهادی منطقه ای شوش جلسه ای با ریاست بنیاد شهید شهرستان برگزار کرد‌.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۰۷
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

 

در راستای مطالبات مردمی به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، مسئول قرارگاه منطقه ای شوش ضمن مطرح کردن مطالبه مردمی در این خصوص ، همکاری و مساعدت بنیاد شهید را در این خصوص خواستار شد.


موسوی گفت : همه ما مدیون شهدا و خانواده های شهداییم و وظیفه و افتخار ما نوکری مردم است .

وی افزود : ان شاءالله با کمک جهادگران شهرستان و مردم عزیز و مسئولین شهرستان و به برکت خون شهدا ، این حرکت زمینه ساز مکانی فرهنگی در منطقه شود. و برای محقق شدن این امر تا رسیدن به اهداف مد نظر پای کار خواهیم بود. و اولین حرکت در این راستا توسط جهادگران شهرستان انجام خواهد گرفت.

الهایی رئیس بنیاد شهید شوش گفت : بنیاد شهید در راستای رسالت ذاتی خود همکاری و مساعدت کامل را در این خصوص خواهد داشت و برای محقق شدن این امر دستورات لازم را به مجموعه تحت امر داده شده است. 

وی افزود در روزهای آتی کار بازسازی قبر شهید شروع خواهد شد .

الهایی در ادامه افزود : در روزهای آینده گزارش کاملی از عملکرد بنیاد شهید شهرستان در خصوص بازسازی قبور شهدا ارائه خواهم داد.


گفتنی است جمعه درویشی در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و قبرشهید در بالای تپه ای واقع در کوی ابوذر غفاری است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار