به همت پایگاه عقیله بنی هاشم؛

دوره هوش مصنوعی در مدرسه علمیه آیت الله ایروانی برگزار شد

دوره مقدماتی هوش مصنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج عقیله بنی هاشم حوزه حضرت آسیه در مدرسه علمیه آیت الله ایروانی در پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۲۷
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛
 دوره  هوش مصنوعی با قرائت آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه قدرت و سلطنت علم شروع شد و به آن اشاره داشت که هر کس علم را بیابد با آن یورش برد و پیروز شود و هرکه آن را نیابد بر او یورش برند و مغلوب شود آغاز شد.

در ادامه این دوره دیپ فیک زنده که توسط هوش مصنوعی طراحی شده بود سخنرانی شهید محسن وزوایی عزیز نمایش داده شد.

سپس فاطمه شبیری مربی هوش مصنوعی درباره اینکه هوش مصنوعی چیست و کاربرد های آن در رشته‌های مختلف از جمله اقتصاد، پزشکی، سبک زندگی، اکتشافات، آموزش و ... به ایراد سخن پرداخت.

این مربی هوش مصنوعی در ادامه با اشاره به ترور و شهادت شهید فخری زاده عزیز که توسط هوش مصنوعی انجام شده بود افزود که  هوش مصنوعی علاوه بر کاربرد های بسیار خطراتی از جمله نفوذ به حریم خصوصی و سیستم و دستیابی به اطلاعات مهم و خطر افشای آن را نیز دارد.

لازم به ذکر است، دوره مقدماتی هوش مصنوعی با تاسی بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هوش مصنوعی مسئله ای مهم و آینده ساز است و در اداره دنیا نقش دارد؛ باید به گونه ای عمل کنیم که ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار دارد، برگزار شد.

انتهای پیام/ فرهنگی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار