یک روز خاطره انگیز در مدرسه اوارد شهرستان گلوگاه

کارگروه نصیب آموزشی قرارگاه‌ محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با شروع سال تحصیلی همچون سال گذشته در حال اجرای برنامه‌ی یک روز با نشاط و خاطره‌انگیز در سطح مدارس مناطق محروم استان مازندران است.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۲۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عادل الندانی مسئول کارگروه‌نصیب آموزشی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از برگزاری برنامه ی یک روز با نشاط در مدرسه در روستای اوارد گلوگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این برنامه با هدف ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان و برگزاری فعالیت های ورزشی و‌ همچنین تقویت روحیه‌ی تعاون و همکاری در قالب ورزش‌های گروهی در بین دانش آموزان در حال اجرا می‌باشد.

الندانی ادامه داد: در حاشیه‌ برگزاری این برنامه‌ نیز کتاب‌های ویژه جشنواره‌ی کتابخوانی در بین دانش آموزان پایه های سوم تا ششم توزیع شد.

وی گفت: جشنواره های کتابخوانی با هدف اشاعه ی فرهنگ کتاب و تربیت کتابخوان بنا بر منویات مقام معظم رهبری در دست اجرا می باشد و در بین مدارس مناطق محروم‌ بر اساس اولویت تا پایان سال تحصیلی به صورت‌ متناوب اجرا می شود.

عادل الندانی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از هماهنگی‌های بسیج دانش آموزی شهرستان‌گلوگاه و فرمانده پایگاه‌مقاومت بسیج روستا و همچنین دست‌اندرکاران مدرسه روستای اوارد اظهار داشت: در اجرای این برنامه‌ها از مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و همراهی دست‌اندرکاران مدرسه و والدین دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار