دیدار رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با فرمانده بسیج وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در خصوص حادثه تلخ معدن طبس

دکتر حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با فرمانده مرکز مقاومت بسیج فاطمیون وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در خصوص حادثه تلخ معدن طبس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۸۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور؛ دکتر حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  دوشنبه ۱۶ مهر ماه با حضور در دفتر مرکزی بسیج فاطمیون  با آقای شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار به عمل آوردند.
این نشست که با محوریت بررسی آخرین وضعیت حادثه تلخ انفجار معدن طبس برگزار گردید، دو طرف به بررسی آخرین گزارشات از معدن طبس پرداخته و در خصوص راهکارهای جلوگیری از اتفاقات مشابه و پیگیری بهبود شرایط ایمنی کارگران سخت کوش معدن در سراسر کشور به گفتگو و هم افزایی پرداختند.
در پایان این نشست دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بر اهمیت تشکیل هرچه سریع تر کارگروه ها و هیئت های اندیشه ورز تخصصی جهت بررسی مسائل ایمنی و شناسایی نقاط ضعف و قوت معادن در سراسر کشور جهت جلوگیری از بروز این قبیل حوادث تلخ در آینده تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار