خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب اسلامی است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۰۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام مطهری اصل در آیین گرامیداشت علملیات غرور آفرین طوفان الاقصی که در پادگان آموزشی سید الشهدا برگزار شد افزود: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است و پاسداران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا نقش بسزایی در برقراری امنیت، دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند و در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق موجب سربلندی، عزت و صلابت ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی شدند. 

وی، سردار شهید سلیمانی را اسوه اخلاص، جهاد و شهادت عنوان کرد و گفت: ایشان خود را وقف دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام کردند و با روحیه اخلاص بالایی که داشتند همواره آرزوی شهادت داشتند که پس از عمری جهاد به آرزویشان رسیدند و این روحیه جهادی و شهادت طلبی سردار شهید سلیمانی الگویی روشن برای همه ماست. 

حجت الاسلام مطهری اصل، لباس پاسداری را بسیار مقدس عنوان کرد و افزود: دوران مقدس سربازی فرصت بسیار مناسبی برای کسب معنویت، تزکیه نفس، تقویت روحیه شهادت طلبی و آمادگی برای دفاع از کیان ایران اسلامی است. 

در این مراسم پرسنل آموزشی سپاه با شعار‌های کوبنده مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده از آمادگی خود برای نبرد با اسرائیل خبر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار