فرمانده سپاه ثارلله استان در دیدار با فرمانده فراجا گفت:

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم، کف میدان است

فرمانده سپاه ثارالله گفت: عزیزان نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کف میدان هستند و با کار شبانه روزی و جهادی امنیت را به مردم هدیه می دهند
کد خبر: ۹۶۳۴۴۱۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندهی و معاونان سپاه ثارالله استان با فرمانده فراجا در استان کرمان دیدار کردند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان در این دیدارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خصوصا شهدای فراجا اظهار کرد: درب شهادت برای عزیزان نیروی انتظامی همیشه باز است فراجا نیروهای بسیار ارزشمند و توانمندی در خود پرورش داده است.


سردار نظری افزود: هفته نیروی  انتظامی که با عملیات وعده صادق 2 همزمان شده وعده صادقی که با غرورآفرینی های نیروهای مسلح شکل گرفت و عزم و اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب الهی را به دشمن القا کردند.


فرمانده سپاه ثارالله گفت: این هفته فرصت بسیار خوبی است که قدر همدلی و همکاری  را بیشتر بدانیم نیروی انتظامی به همه سختی ها در زمینه مرزبانی و امنیت نقش پر رنگی دارد

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن به دنبال شکاف انداختن بین مردم و نیروی انتظامی است تا به اهداف شوم خود برسد ولی همت نیروهای مسلح  نقش آنها را خنثی می کند.


 فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: عزیزان نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کف میدان هستند و با کار شبانه روزی و جهادی امنیت را به مردم هدیه می دهند


سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه این دیدار ضمن قدر دانی از حضور فرمانده سپاه و همکاران اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقدامی بسیار بزرگ بود،  و به جهانیان ثابت کرد که نظام ما الهی است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

 

سردار فرشید تصریح کرد:  ما همه سرباز ولایت هستیم و یک هدف واحد داریم و آن اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

 

امنیت اتفاقی نیست

 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:   تا این لحظه ما اقدامات خوبی را در راه خدمت به مردم و حفظ آرامش آنان انجام داده ایم امنیت اتفاقی نیست امنیت را باید خلق و حفظ کرد. 

سردار فرشید خاطر نشان کرد:  در سال جاری تا الان ۴۵ شهید را برای امنیت این کشور تقدیم کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار