در فارسان برگزار شد؛

کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجی

کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجی
به همت سپاه ناحیه فارسان کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجی با حضور دادیار اجرای احکام کیفری در محل حسینیه سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۵۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجی

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجی با حضور آقای داوود غریب‌پور، دادیار اجرای احکام کیفری در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج فارسان برگزار شد.

آقای غریبپور در این برنامه ، با تشریح انواع جرائم و حیطه اختیارات ضابطین قضایی بسیجی گفت: عملکرد به موقع و براساس قانون ضابطین قضایی بسیج همواره در اجرای قوانین موثر بوده و به اجرای احکام قضایی بسیار کمک کرده است.

دادیار اجرای احکام کیفری، ادامه داد: ضابطین بسیجی با حضور و ایفای نقش در گشت‌های رضویون بسیج همیشه کمک شایانی به تامین امنیت و مقابله با جرایم داشته و به اجرای بهتر قوانین کمک می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در ادامه این کارگاه آموزش، با اشاره به مشکلات رایج در شهرستان عنوان کرد: نیروهای بسیجی همیشه در راستای تامین امنیت و فرهنگ سازی اسلامی نقش موثر داشته‌ و دارند.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی، گفت: امروز نیز باید توجه داشت که دشمن می‌خواهد بین نظام و مردم فاصله بیندازد از شما بسیجی‌ها می‌خواهیم که با حضور در کنار مردم و تامین امنیت، این فاصله‌های کوچکی که به واسطه قدرت رسانه بزرگ نشان داده می شوند از بین ببرید.

 پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیجی شهرستان فارسان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار