اقدامات مؤسسه خیریه امام هادی تایباد در حوزه محرومیت زدایی

مدیر مؤسسه خیریه امام هادی (ع) تایباد اقدامات این مؤسسه را با هدف ارائه خدمات به افراد نیازمند در مناطق محروم تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۱۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، حجت الاسلام حیدر سجادی اظهار کرد طی ۴۸ ساعت گذشته با شعار "خدمت رسانی بی منت" اقداماتی در حوزه عمرانی، معیشتی و مناسبتی در مناطق محروم شهر تایباد انجام شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات در حوزه عمرانی افزود: این خدمات شامل تامین مصالح ساختمانی و ساخت حمام برای یکی از طلاب علوم دینی منطقه، رنگ و رنگ آمیزی یکی از مدارس قدیم شهر در منطقه مولانا و تامین ۲ کامیون آجر برای ساخت یک واحد مسکونی است.
سجادی بیان کرد: همچنین در این مدت خدمات ارائه شده در حوزه معیشتی شامل اهدای ۵۰ کیسه برنج توسط خیرین محلی برای توزیع بین مستمندان، توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم، تقسیم ۲۰ بسته غذایی بین خانواد ه های نیازمند و ۱۵۰ میلیون ریال کفاره نان توسط خیرین  تهران برای خانواده های محروم منطقه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تهیه ۵۰ کارتن کیک برای جشن های مذهبی و اهدای ۲ عدد بخاری گازی برای دو زوج جوان از دیگر خدمات در این بازه زمانی است که خیرین این مرکز در سطح شهرستان انجام داده اند.

خبرنگار/ حسین رحمانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار