خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

اهتمام به یادگیری و مهارت آموزی داشته باشید/از فرصت طلایی خدمت سربازی به نفع خودتان بهره ببرید

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان با تاکید بر اینکه از کارگاه‌های مهارت آموزی استفاده و اهتمام به یادگیری کار و حرفه داشته باشید گفت: در این فرصت خدمت سربازی از بستری که دولت و نظام برای شما فراهم کرده است بهره بگیرید. 
کد خبر: ۹۶۳۴۵۱۷
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در دیدار صمیمانه با نیروهای وظیفه سپاه استان اظهار کرد: دوران سربازی دوران خاص و ویژه‌ای است دورانی که به لحاظ نیروی جوانی در اوج شور و شین و در حد بین نوجوانی و جوانی قرار دارید. 

وی عنوان کرد: هر فردی چطوری از دوران سربازی که در خدمت نظام است استفاده کند به خود افراد بستگی دارد خیلی‌ها به بهترین نحو از این دوران بهره می‌برند خیلی‌ها روزی را بدتر از ۱۰۰ سال می‌گذرانند.

مهدوی با بیان اینکه در نهایت به چه هدفی می‌اندیشید؟ خاطرنشان کرد: سربازانی که با برنامه‌ریزی و هدفمند حرکت نمی‌کنند ذهنشان درگیر است و خودشان اذیت می‌شوند با توجه به شرایط کاری امروز جامعه و نیازهایی که وجود دارد از این فرصت چطور استفاده کنید خیلی مهم است. 

وی با تاکید بر اینکه شرایطی که امروز برای سربازان در نیروهای مسلح فراهم شده خاص و ویژه است که در گذشته اینطور نبوده است گفت: شرایطی که شما در مجموعه مرکز استان و شهرستان دارید تا سربازی که در یگان رزم در تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا استان در حاشیه مرز افغانستان خدمت می‌کند فرق دارد. 

وی با بیان اینکه شما آینده ساز جامعه هستید افزود: با توجه به اصل عدالت محوری، تبعیضات باید اصلاح شود و سیاست بر درست شدن و اصلاح اشکالات است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان با تاکید بر اینکه از کارگاه‌های مهارت آموزی استفاده و اهتمام به یادگیری کار و حرفه داشته باشید خاطرنشان کرد: در این فرصت خدمت سربازی از بستری که دولت و نظام برای شما فراهم کرده است بهره بگیرید. 

وی با بیان اینکه خواهان برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مهارت آموزی باشید شک نکنید که ما به مطالبه شما عمل می‌کنیم افزود: هدف ما آماردهی نیست و هیچ سود و منفعتی نصیب سپاه نمی‌شود شما کاری یاد بگیرید بعد از خدمت سربازی به خانه و جامعه برمی‌گردید مهارتی آموخته باشید که بتوانید زندگیتان را اداره کنید. 

مهدوی با تاکید بر اینکه از این فرصت طلایی که پیش آمده به نفع خودتان استفاده کنید ابراز داشت: بعد از خدمت سربازی وارد مرحله بعدی زندگی و اجتماع همراه با کار و تلاش می‌شوید قبل از سربازی که دوران تحصیل است و یک وقفه‌ای بین دو فصل خدمت سربازی است. 

وی متذکر شد: امروز که دولت و نظام مسئولین امر برای شما کارگاه‌های مهارت آموزی برگزار می کنند خودتان زمان را از دست ندهید و در دوره‌های فنی حرفه‌ای مهارت آموزی شرکت کنید، مدرک بگیرید و در ردیف تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بعد از خدمت قرار بگیرید. 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: ذهنتان را درگیر مسائل سطحی و پیش پا افتاده نکنید  ما خودمان را موظف دانستیم که این بسترها را برای شما فراهم کنیم که ضمن اینکه خدمت منظم دارید برای آینده‌تان برنامه‌ریزی و فکر کنید. 

وی در پایان خطاب به نیروههای وظیفه سپاه استان افزود: در حوزه‌های مختلف کاری ، هنری،  حفظ قرآن، کتابخوانی و توجه به معنویات اندیشه‌تان را تقویت کنید در این فرصت طلایی می‌توانید مسیر زندگی و سرنوشت آینده‌تان را به نفع خودتان تغییر دهید و از این فضای خوب استفاده مطلوب و به نفع خودتان داشته باشید. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار