خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

کادرسازی انقلاب اسلامی در چله دوم با کمک استادیاران صالحین / در عمل نشان دادیم که آمریکا و اسرائیل عددی نیستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: چیزی که ما را امروز می ترساند گرفتار شدن بسیجی های ما در تله گفتمانی است تله گفتمانی هم زمانی محقق می شود که بنیه اعتقادی و فکری ضعیف باشد برای این کادر انقلاب اسلامی در چله دوم کمک کنید.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۲۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا استان صبح امروز در دیدار استادیاران صالحین استان اظهار کرد: امروز در رابطه با اهمیت تعلیم و تربیت به فضل خداوند و به برکت همین روشنگری هایی که شما در عرصه مباحث معنوی و عمق بخشیدن به مسایل معنوی داشتید به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در نزدیک قله قرار گرفتیم.

 

وی با اشاره به اینکه ما امروزه در موقعیتی قرار داریم که بنیامین نتانیاهو آدم کش رسما اعلام می کند که جلوی ایران را بگیرید که در حال فتح خاورمیانه است ادامه داد: مکرون اعلام کرده بود قواعد بازی عوض شده و بازیگر قائله جدید کشوری به نام ایران است.

 

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه همه میدانید که بعد از طوفان الاقصی هر روز شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی هستیم افزود: بعد از طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق ۱ و عملیات وعده صادق ۲ دستاوردهای زیادی داشت و در جهاد تبیین مدنظرتان باشد که دستاوردهای رزمندگان را در عرصه پیروزی های جبهه مقاومت به خصوص در عملیات وعده صادق۲ که ما مقرهای بسیار مهمی را زدیم.

 

 وی خاطرنشان کرد: یک نکته بسیار مهم که ما باید حواسمان باشد در بحث کادر سازی برای تمدن سازی جدید است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند " جوانان خود را برای تمدن جدید اسلامی آماده کنید" برای این پیام حضرت آقا نیاز به یک نهضت مهم برای کادر سازی داریم.

 

وی با بیان اینکه عوامل ریزش در صحنه کربلا سه عامل بود ادامه داد: عامل اول انحراف و لغزش فکری و اندیشه ای بود اگر در مباحث تعمیق معنویت کار می شد اینگونه نبود.

 

وی بیان داشت: عامل دوم لغزش انحراف عملی در کربلا بود بعضی ها می‌دانند که جمهوری اسلامی حق است ولی مسائل دنیا آنان را منحرف کرده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عامل سوم فروکش کردن روحیه جهادی و انقلابی است افزود: امروز ما باید نقش خود را در بین سرپنجه های سپاه و بسیج که مردم هستند به خوبی ایفا کنیم.

 

حجت الاسلام کمالی گفت: امروز خواسته نماینده ولی فقیه در استان از سپاه این است که در بحث صالحین تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم و این همت شما استادیاران صالحین را می طلبد.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند ادامه داد: کارهایی که دشمن انجام می دهد تبلیغات است و ما در عمل نشان دادیم که آمریکا و اسرائیل عددی نیستند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در پایان گفت: چیزی که ما را امروز می ترساند گرفتار شدن بسیجی های ما در تله گفتمانی است تله گفتمانی هم زمانی محقق می شود که بنمایه اعتقادی و فکری ضعیف باشد تقویت این بنمایه با شما استادیاران است لذا عاجزانه درخواست دارم برای این کادر انقلاب اسلامی در چله دوم کمک کنید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار