خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور:

مداحان آرمان آزادی قدس را بین نسل جدید تبیین کنند

مصطفی خرسندی گفت: لازم است که مداحان جدی‌تراز هر قشر دیگری آرمان آزادی قدس را برای نسل جدید کشورمان تبیین کنند.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۵۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مصطفی خرسندی، رئیس سازمان بسیج  مداحان و هیئت‌های مذهبی کشورمان امروز، ۱۷ مهر در نشست هیات اندیشه‌ورز بسیج مداحان که در ستاد فرماندهی سپاه خوی برگزار شد،  ضمن عرض تسلیت به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: عملیات باشکوه وعده صادق ۲ باعث شد ملل مسلمان و آزاده تا حدودی تسکین پیدا کنند و این مصیبت عظیم را آسان‌تر تحمل کنند.

وی با بیان اینکه مداحان بسیجی و انقلابی بیشتر از هر قشر دیگری می‌توانند برای ترویج و تقویت ارزش‌های اصیل دینی، مذهبی و انقلابی گام بردارند، اضافه کرد: مداحان و شاعران آیینی و مذهبی مهمترین رسالت خود را تبیین آرمان آزادی قدس بدانند.

این مسئول تاکید کرد: بسیج مداحان با استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز در این راستا گام بردارند و عرصه را هدایت و راهبری کرده و از نظارت غافل نشوند تا محتوای درست، اصیل و مطابق با ارزش‌های انقلابی در مجالس حسینی به آحاد مردم عرضه شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان کل کشور به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه ستایشگری اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی و مداحان در سالیان اخیر کارکردهای مختلف و موفق را به منصه ظهور رساند‌ه‌اند که جهاد تبیین، مشارکت فعال در عرصه‌های خدماتی، محرومیت‌زدایی، کمک‌های مومنانه و اقداماتی از این قبیل را می‌توان برشمرد.

خرسندی با خطاب قرار دادن مداحان بر لزوم فعالیت جدی در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: در جنگ نرم تمام‌عیاری با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌ایم، در چنین برهه‌ای مداحان، شاعران آئینی و مذهبی همچنین سخنرانان و روحانیت نقش کلیدی بر عهده دارند.

سرهنگ پاسدار مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی در ادامه این جلسه، از فعالیت‌های مهم بسیج مداحان، تربیت نیروی کارآمد و انقلابی در هیئت‌های مذهبی دانست و گفت: رده سنی نوجوان و جوان باید بیشتر در کانون تمرکز قرار گیرد.
 وی به برگزاری کارگاه‌های تخصصی و اردوهای تربیتی ویژه نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج مداحان متشکل از نخبگان و کارشناسان برجسته مذهبی و پیرغلامان حسینی است، که در مقاطع مختلف سال موضوع‌ها و سیاست‌های این سازمان را دنبال می‌کنند.

در پایان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کل کشور از مداحان، ذاکران اهل بیت(ع) و پیرغلامان این شهرستان با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار