خبرهای داغ:
اقبالیان تأکید کرد

لزوم آشنایی نسل جدید دانشجویان با روحیات دفاع مقدس

همدان-رئیس دانشگاه دختران نهاوند گفت: لازم است در دانشگاه‌ها خاطرات دوران دفاع مقدس را مرور کنیم و نسل جدید دانشجویان را با روحیات دفاع مقدس آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۷۷
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

لزوم آشنایی نسل جدید دانشجویان با روحیات دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با حضور سردار ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند و جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دانشگاه دختران نهاوند برگزار شد.

رئیس دانشگاه دختران نهاوند در این مراسم افزود: امروز افتخار بزرگی نصیب ما شد که میزبان جمعی از دوستان و یادگاران دوران دفاع مقدس باشیم که بعد از سال‌ها دور هم جمع شدیم و ضمن تجدید خاطرات باردیگر آن خاطرات برای همه ما زنده شد.

دکتر اقبالیان گفت: لازم است در دانشگاه‌ها خاطرات دوران دفاع مقدس را مرور کنیم و یادی کنیم از همسنگران قدیمی و از مشاوره علمی آنها استفاده کنیم و نسل جدید دانشجویان را با روحیات دفاع مقدس آشنا کنیم.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز گفت: رزمندگان نهاوند در طول دوران دفاع مقدس نقش به سزایی در پیروزی رزمندگان در محورهای مختلف جبهه داشتند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرد.

سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه دختران نهاوند گفت: باعث افتخار همه ما است که دکتر اقبالیان خودش یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و همرزم حاج حسین همدانی و حاج محمد میرزا سلگی است و آن دوران سخت و نفسگیر و غرورآفرین را از نزدیک لمس کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار