خبرهای داغ:
اسماعیلی:

خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده است

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده است و رسوایی جهان غرب در اجرای حقوق بشر باعث همسویی مردم جهان با محور مقاومت شده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۸۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در یادواره شهدای مقاومت اسلامی و یادبود شهید سید حسن نصرالله در ملایر با اشاره به اینکه دستان لرزان نتانیاهو جنایتکار پس از عملیات وعده صادق نشان از قدرت و عظمت محور مقاومت دارد، اظهار کرد: برخی در کشور به دنبال ارائه تصویر شکست و روایت ضعف از محور مقاومت بودند اما این یک سال که با غم و شادی‌های زیادی همراه بود حقانیت و عظمت جبهه مقاومت را به همه ثابت کرد.

وی افزود: هزینه‌های زیادی شده تا به این نصر و پیروزی برسیم و برهم زدن خواب آشفته صهیونیست‌ها در عادی سازی روابط رژیم کودک‌کش اسرائیل با جهان اسلام از مهمترین پیروزی‌های عملیات طوفان الاقصی بود.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: خاورمیانه جدید از دل مقاومت اسلامی متولد شده است و رسوایی جهان غرب در اجرای حقوق بشر باعث همسویی مردم جهان با محور مقاومت شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز از نوار مظلوم غزه و حزب‌الله مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد و این نشان می‌دهد با وجود ایجاد فضای جنگ و استفاده حداکثری از سلاح، هیچ دستاوردی جز کودک‌کشی و جنایت نداشته است.

اسماعیلی ابراز کرد: عملیات وعده صادق یک و دو نشان داد قدرت نوظهور جهانی، ایران بزرگ اسلامی است و جهان باید بپذیرد ایران و محور مقاومت در سایه هدایت نعمت بزرگ ولایت قدرتی بلامنازع و شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار