خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود

سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود. او به تعبیر مقام معظم رهبری، دُرّ لبنان و شخصیت محبوب دنیای اسلام بود. تربیت یافتگان مکتب او، امروز صاحبان این حماسه بزرگ هستند.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۲۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود

قزوین_به گزارش بسیج، اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای با سخنران سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین شامگاه گذشته در صحن مطهر امامزاده حسین(ع) قزوین و با حضور مردم عزیز قزوین برگزار شد.

 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم بیان کرد: جبهه امروز محور مقاومت و صف آرایی که در مقابل جبهه رژیم غاصب اسراییل که با پشتیبانی امریکا شکل گرفته است، از عقبه ای برخوردار است. در این سرزمین، سالیان سال است که دستگاه استکبار جهانی برای یک هویت غیرحقیقی تلاش می کند تا آن را زنده نگه دارد. در حالیکه نه سرزمین متعلق به اوست و نه ساکنان این سرزمین حق حاکمیت آن را دارند و نه ایدئولوژی خیالی که برای خود ساخته اند، متعلق به آنجاست. بلکه همه جعل و دروغ است. 

سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود

وی گفت: دروغی که این روزها مجبورند دوباره به هفتاد و شش سال قبل بازگردند و خودشان متوجه این نشدند. اما یک ملتی برای اینکه حقیقت متعلق به آنهاست، سرزمین مال آنهاست و آنها حق حاکمیت بر آن سرزمین را دارند و تاب و تحمل ظلم را نداشتند، به میدان آمدند. این را قبلاً بیان کردم و تا همیشه تاریخ بیان می کنیم که ما از یک حقیقت در طرف درست تاریخ که در مقابل دیدگان جهانیان قرار دارد سخن می گوییم، از یک موجود سخن نمی‌گوییم و آن سخن این است که آمریکایی ها و غرب، دلشان برای یهود نسوخته بود، یهودیان دنیا همین چند میلیون آواره شده در سرزمین فلسطین اشغالی نیستند. 

 

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: آوارگان در دنیا کم نیستند اما دنیای غرب و آمریکا از چه منطق و ملتی سخن می گویند، مگر در آمریکا، سیاهپوستان و گرسنگان آمریکا و آوارگان کشورهای اروپایی، جزو مردم محسوب نمی‌شوند؟ چه دروغی را در بیداریی که در ملت های دنیا به وجود آمده، با وارونه سازی می خواهند به عنوان حقیقت جلوه دهند؟

 

امروز همه ملت های جهان به دروغ های رسانه ای غرب آگاهند

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در ادامه عنوان کرد: امروز همه ملت های جهان می دانند که حقیقت چیزی نیست که در رسانه های دروغین آنها گفته می شود. حقیقت، فلسطین است، مردم غزه و لبنان است. حقیقت مردم ضاحیه بیروت و یمن و ملت های مسلمان غرب آسیا در جبهه مقاومت است. روشن است که ملت بزرگ ایران با امامشان ۴۶ سال این حرف روشن تاریخ را گفتند. امام ملت ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد تا دنیای اسلام را به یک هدف برساند. روز قدس در کارنامه امامت ملت های مسلمان دنیا نشسته است اما مجاهدان فی سبیل الله این مسیر هم زاهدان شب و هم مجاهدان این میدان، شعار قدس را از غرب آسیا جهانی کردند. این کار شهید و اثر صدای مظلومان است. دیگر، جمعه آخر رمضان مختص فلسطین و قدس نیست بلکه توجه کل دنیا، هر روز و هر ساعت، به قدس و فلسطین است. 

سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود

وی اضافه کرد: درست در زمانی که سران آلمان از رژیم غاصب اسرائیل و سرانش عذرخواهی می کنند که مردمشان در راستای مواضع اسرائیل، از آنها تبعیت نمی کنند، مردم آلمان فریاد می زنند که حق با فلسطین و غزه است. بر کدام مردمشان حکومت می کنند و بر کدام فهم مردمشان پیشرانی می کنند. حتی با مردم خودشان و با بشریت بیگانه هستند. سرزمین فلسطین را غصب کردند و جمعیتی را وارد این سرزمین های اشغالی کردند اما حتی همان هایی که وارد این سرزمین ها شدند، آن را بهت نیت تشکیل یک کشور، به وجود نیاوردند. 

 

نقشه از نیل تا فرات، در مقابل جریان بیداری جبهه مقاومت از بین رفت

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین یادآور شد: شما ملت عزیز، افسانه آنها را شکستید. آنها پادگانی با تمام خصوصیات یک پادگان نظامی ساختند، دور خودشان دیوارهای بلند با موانع متفاوت به ارتفاع ۱۲ متر ساختند تا از مواضع خودشان در آن سرزمین های اشغالی حفاظت کنند. مجاهدان در جبهه مقاومت، حماسه خلق کردند و شما آرزوی آمریکایی ها و اسرائیلی ها را به قبرستان بردید. رایس، عفریته آمریکایی ها برای ساختن از نیل تا فرات و ساختن خاورمیانه جدید به منطقه سفر کرده بود. این خاورمیانه است، گستره از نیل تا فرات و بیداری و میدان مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت است. اما این تفکر توسعه و گسترش نیافت بلکه در مقابل جریان بیداری جبهه مقاومت از بین رفت.

 

نفس های آخر آمریکا و اسرائیل تمام می شود

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا مجبور شد این پادگان نظامی کوچک را برای نفس های آخرش تجهیز کند، خاطرنشان کرد: تنفس مصنوعی آمریکا هم تمام می شود و دستاویزهای نجاتش از بین می رود. دیگر هواپیماهای مجهزش که موجب کشتار انسان های بیگناه شده هم نمی تواند نجاتش دهد. اسرائیل تمام می شود و همین امروز هم به ۷۶ سال قبل برگشته و گویا وجود ندارد. همچنان که مقام معظم رهبری در نمازجمعه نصر فرمودند؛ حماس و طوفان الاقصی، اسرائیل را به ۷۶ سال قبل برگرداند. باید در سن ۷۶ سالگی به ثبات و قدرت می رسید اما امروز احمق های اسرائیل می گویند؛ ما دیگر فقط برای بقای خودمان می جنگیم.

 

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: اسرائیل تا چند سال پیش برای گسترش از نیل تا فرات می جنگیدند و امروز برای بقای خودشان می جنگند و این قدرت جبهه مقاومت است. ۳۲ سال پیش دبیرکل حزب الله لبنان، سیدعباس موسوی، در عملیات تروریستی اسرائیل، به همراه اعضای خانواده اش شهید شد. آن روز اسرائیلی ها به خودشان وعده دادند که جنگ زمینی حزب الله با آنها تمام شد. اما سید دیگری بر مسوولیت حزب الله لبنان به میدان آمد و آمریکا را از بیروت بیرون کردند. مناطق اشغالی جنوب لبنان را به دلیل عملیات های انتحاری که بر علیه نیروهای اسرائیلی انجام می شد، تخلیه کردند.

 

نسل امروز حزب الله، میادین متفاوت نبرد با اسراییل را تجربه کرده است 

 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به اینکه نسل امروز حزب الله تجربه نبرد آن روزها را دارد گفت: نسل تجربه دیده میادین متفاوت نبرد با اسراییل، امروز در جنوب لبنان مستقر است. مردم مظلوم و مقاوم لبنان پشت سر این نسل ایستاده است. اسرائیل، چهارمین ارتش مکانیزه دنیا، هر چه تلاش می کند با تانک مرکاوایش وارد سرزمین لبنان شود، تا امروز میسر نشد و با تلفات یا متوقف شد و یا عقب نشینی کرد. 

 

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین با بیان خاطراتی از دوران حضور در محور مقاومت در مقابله با داعش اظهار کرد: ما ملت مهربانی هستیم و طاقت نمی آوریم آوارگان لبنانی و غزه اذیت شوند. ما ملت با کرامت و با اخلاقی هستیم. دست به دست هم دهیم تا آنها امیدوارتر از گذشته از این نبرد سرافراز و پیروز برآیند. 

 

سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود

 

وی ضمن اشاره به شخصیت و جایگاه شهید سید حسن نصرالله افزود: تا کنون به سبب مسوولیتی که سید محور مقاومت داشت، از اقدامات دیگرش اطلاعی نداشتیم، سلوکش را ندیده و نشنیده بودیم، اما سید حسن نصرالله محور وحدت در دنیای اسلام و جبهه مقاومت بود. او به تعبیر مقام معظم رهبری، دُرّ لبنان و شخصیت محبوب دنیای اسلام بود. امروز ما باید مایه شادی دل ولی خدا شویم. سید حسن نصرالله، مدبر، رهبر سیاسی بود و سی سال است او با تدبیر در این میدان جنگیده است و حزب الله لبنان را در یک میدان حقیقی ارتقا داد و بزرگش کرد. تربیت یافتگان کلاس او، امروز صاحبان این حماسه بزرگ هستند.

 

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: سید حسن نصرالله،خطیب بود و بعد از مقام معظم رهبری، خطابه های او پر جاذبه بود. رسانه های دنیا گواه این مطلب هستند که سخنرانی های او، در دنیا بسیار پر مخاطب بود. او مسلط به تمام ادبیات و نکات جاذب مخاطب بود و امروز این شخصیت با همه حرف های عملی و میدانی اش، به یک مکتب تبدیل شده است. احساساتی نمی شویم بلکه به سراغ منطق و راه و استمرار عمل او می رویم. او شهید قدس است و در این میدان نبرد برای حمایت از فلسطین و غزه و حماس به میدان آمد. امروز این راه پیش روی ماست همچنان که راه حاج قاسم سلیمانی پیش روی ماست و همچنان که داغ شهادت شهید سلیمانی بر دل هاست. اسماعیل قاآنی عزیز، فرماندهی نیروی قدس را بر عهده گرفت و اولین سخنانش این بود که؛ راه قاسم سلیمانی، آزادی قدس است که پیش روی ماست. این راه همچنان وجود دارد. رهبر حاج قاسم و رهبر سید حسن نصرالله، راهنما و رهبر ماست، راه قاسم سلیمانی راه حسن نصرالله است و ما با رهبری مقام معظم رهبری در طرف درست تاریخ قرار داریم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار