خبرهای داغ:

فرمانده سپاه نقده با فرمانده انتظامی نقده به مناسبت هفته فراجا دیدار کرد

سرهنگ پاسدار محمد زوار فرمانده سپاه نقده و جمعی از مسئولین سپاه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی با سرهنگ حسام صلاحی به مناسبت هفته فراجا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۳۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ زوار در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهدای جبهه مقاومت و در صدر آنها شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، هفته فراجا را تبریک گفت و اظهار کرد: نیروی انتظامی با جهاد بی وقفه امنیت پایدار ایران اسلامی را تامین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با صبوری و همراهی بیش از پیش مردم در مقابل دشمنان می ایستد، افزود: سپاه و نیروی انتظامی از پشتوانه مردمی برخوردار هستند و در کنار هم می توانند امنیت را تامین کنند.

سرهنگ حسام صلاحی فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده سپاه نقده در ستاد فرماندهی گفت: نیروی انتظامی با به کارگیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش در ایران است.

‌وی در راستای تعامل سپاه با نیروی انتظامی افزود: همکاری و هماهنگی سپاه در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی پیشبرد برنامه‌های ستاد را بهمراه دارد. 

در پایان این دیدار فرمانده سپاه نقده ضمن تبریک دوباره هفته نیروی انتظامی با تقدیم لوح یادبودی از زحمات آنها تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار