خبرهای داغ:
مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

قدرت رهبری و راهبردی ایران میدان نبرد را تغییر داد

قدرت رهبری و راهبردی ایران میدان نبرد را تغییر داد
دکتر امیری نژاد گفت: قدرت رهبری و راهبردی ایران میدان نبرد را تغییر داده است و مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۳۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

 

قزوین_به گزارش بسیج، دکتر مرتضی امیری نژاد، مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در برنامه گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به شکست غیر قابل ترمیم عملیات طوفان الأقصی در سالگرد این عملیات اشاره کرد و گفت: چهار اصل دکترین دفاعی اسرائیل؛ اصل بازدارندگی، سیستم های هشدار، اصل تصمیم گیری و اقدام رفع خطر در عملیات بزرگ طوفان الأقصی، دچار شکست غیر قابل ترمیم شدند و بزرگ ترین شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی توسط حماس در سرزمین های اشغالی رقم زده شد.

 

وی در ادامه افزود : طی جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳( ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ) و عملیات طوفان الأقصی، اسرائیل تصور می کرد حماس را نابود و غزه را می گیرد و تبدیل به زمین سوخته می کند، اسرای اسرائیل را آزاد می کند و تونل های غزه را کشف می کند. اما در یک سالگی عملیات طوفان الأقصی اسرائیل متوجه شده که حماس نابود نشده، قدرت نظامی حماس از بین نرفته، اسراء آزاد نشده اند و ملت غزه همچنان در حال مقاومت هستند.

 

دکتر امیری نژاد، با بیان اینکه قدرت رهبری و راهبردی ایران میدان نبرد را تغییر داده است، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ۱ ایران اسلامی نمایش قدرت و وعده صادق ۲ اعمال قدرت بود. در عملیات موشکی وعده صادق ۲ با حمله به پایگاه هوائی نواتیم، تل نوف و مقر موساد،تضعیف توان نظامی و بازدارندگی اسرائیل بیشتر در سطح جهان نشان داده شد و این حاکی از آن بود که قدرت رهبری و راهبردی ایران میدان نبرد را تغییر داده است و مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های ایرانی اسلامی است و راهبرد اسرائیل مبنی بر این که اسرائیل به امنیت برسد و جبهه مقاومت به شکست منجر شود، راهبردی بی اساس و بی نتیجه در تحولات منطقه است.

 

مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به نمازجمعه نصر توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بعد از عملیات وعده صادق ۲ ایران اسلامی توانست جنگ ترکیبی خود را به رخ جهانیان بکشاند و در این جنگ ترکیبی؛ قدرت رهبری، قدرت مردمی، قدرت نظامی و قدرت دیپلماسی در بهترین شکل ممکن ظاهر شدند. این جنگ ترکیبی ایران اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه اجازه نخواهد داد تحولات منطقه با طرح و نقشه آمریکا و اسرائیل تغییر پیدا کند و آینده تحولات منطقه با دست برتر جبهه مقاومت و با راهبرد سقوط رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه تعیین خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار