خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

کارگاه های آموزشی تخصصی رسانه برگزار می شود

کارگاه های آموزشی تخصصی رسانه برگزار می شود
علی اسدالله گفت: از برنامه های پیش روی سازمان بسیج زسانه، تربیت خبرنگاران در حوزه های مختلف با برگزاری کارگاه های نیمروزه شامل بازخوانی و واکاوی قانون اساسی، برگزاری کارگاه حقوق و رسانه می باشد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۸۴
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با محوریت راهکارهای جریان سازی جبهه انقلاب با حضور سردار رستم‌علی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین و مسوولان و اصحاب اهل قلم رسانه در سالن جلسات سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.

 

علی اسدالله مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در این جلسه با اشاره به بخشی از عملکرد سازمان بسیج رسانه استان طی سه ماه گذشته بیان کرد: سازمان بسیج رسانه استان با نیازسنجی و رویکرد مطالبه گری اقدام به ایجاد دو کمیته اخلاق در رسانه با مدیریت حجت الاسلام علی اصغر خلج و کمیته وحدت رویه در جریان سازی رسانه با مدیریت سیدعبدالعظیم موسوی نموده است. 

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های رسانه های طی مدت ذکر شده گفت:رویداد حریم رسالت ویژه بانوان رسانه ای استان در دانشگاه بین المللی برگزار شد و میهمانان ویژه این رویداد بانوان اثرگذار استان بودند و رسانه های حاضر در این رویداد اقدام به تولید اخبار در محورهای رویداد نمودند. 

 

اسدالله اظهار کرد: دو رویداد جام رسانه امید در راستای امیدآفرینی با استفاده از ظرفیت رسانه و جشنواره ابوذر در راستای تجلیل از خبرنگاران در رقابت محتوای رسانه ای در قالب های مختلف، دو رویداد پیش روی ما از سوی سازمان بسیج رسانه استان می باشد.

 

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در ادامه یادآور شد: از برنامه های پیش روی سازمان بسیج زسانه، تربیت خبرنگاران در حوزه های مختلف با برگزاری کارگاه های نیمروزه شامل بازخوانی و واکاوی قانون اساسی، برگزاری کارگاه حقوق و رسانه، معرفی خبرنگار نمونه به صورت ماهانه با مولفه تولید خبر، مردمداری، جریان سازی و مطالبه گری، امیدآفرینی و اخلاق مداری می باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار