فرمانده سپاه استان لرستان:

فرهنگ شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید در بین همه اقشار جامعه تبیین شود

فرهنگ شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید در بین همه اقشار جامعه تبیین شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: فرهنگ شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید در بین همه اقشار جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۲۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان لرستان از آغاز مراحل اجرایی کنگره دوم در ۲۷ اردیبهشت خبر داد و اظهار داشت: ما امروز باید از ظرفیت و تجربه کنگره نخست برای بهتر برگزار شدن کنگره دوم در شأن شهدای استان استفاده کنیم.

سردار نعمت اله باقری با بر تبیین فرهنگ شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد و  گفت:  تا الان  از دو هزار و ۷۰۳ نفر خانواده شهدای سپاه در قالب رزمایش دیدار و سرکشی شده است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به تألیف کتاب، ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن، برگزاری یادواره وتصویر سازی تمثال شهدا خاطر نشان کرد: تولید کتاب به تنهایی در حوزه نشر آثار شهدا فایده ندارد، بلکه کتاب‌ها باید مطالعه و در این راستا باید کیفیت را دنبال کرد. 

سردار باقری با بیان اینکه رزمندگان لرستان در عملیات‌های موفق و بزرگی شرکت کردند افزود:  در کنگره نخست برای معرفی این رشادت‌ها اتفاقی چندانی نیفتاد و این باید در کنگره دوم جبران شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه‌ها خاطر نشان کرد: تاکنون چهار اجلاسیه در دستور کار قرار گرفته است  باید قبل از کنگره دوم اجلاسیه در همه رده‌های اقشاری سپاه برگزار شود.

سردار  باقری یادواره‌های شهرستانی و آبروی محله  رادبسیار تاثیرگذار خواند و گفت:  روحیه شهادت طلبی را می‌توان با اجرای مستمر به جامعه تزریق کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یاد آور شد: جمع آوری اسناد وثبت مدارک باید تا قبل از کنگره دوم انجام شود.

قابل ذکر است که نخستین کنگره ملی ۶هزار و ۵۵۵ شهید لرستان ششم آبان ۱۴۰۲ با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر فرماندهان لشکری و کشوری  در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار