فراخوان انتخابی تیم فوتبال و فوتسال بزرگسالان باشگاه مقاومت بسیج

کد خبر: ۹۶۳۴۸۳۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲

روابط عمومی سازمان ورزش بسیج: باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج، به عنوان یکی از پرافتخارترین و تأثیرگذارترین باشگاه‌های فرهنگی ورزشی ایران، همواره با تربیت و پرورش ستارگان برجسته نقش مهمی در اعتلای ورزش ایفا کرده است. این باشگاه که به دلیل هواداران پرشور و افتخارات متعدد خود شناخته می‌شود، اکنون با هدف جذب استعدادهای جدید و تقویت تیم، فراخوان انتخابی تیم فوتبال و فوتسال خود را اعلام کرده است.

انتخابی تیم فوتبال بزرگسالان مقاومت بسیج از روز شنبه مورخ 21 مهرماه از ساعت 9:30 الی 11 صبح  در محل برگزاری به آدرس تهران، بزرگراه بسیج، خیابان شهید فهمیده، مجتمع فرهنگی ورزشی 5 آذر بسیج برگزار می شود. باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج با تأکید بر ایجاد عدالت و فرصت برابر برای تمامی علاقمندان، این شرایط را برای همه ورزش دوستان از سراسر کشور فراهم کرده است تا شرایط پیوستن به این تیم بزرگ را داشته باشند.

همچنین انتخابی تیم فوتسال بزرگسالان مقاومت بسیج  در استان قم بلوار پاسداران مجموعه ورزشی نخلستان برگزار می شود.

این انتخابی، فرصتی استثنایی برای ورود به دنیای حرفه‌ای فوتسال و بازی در بالاترین سطوح مسابقات داخلی خواهد بود. باشگاه مقاومت بسیج از تمامی جوانان و ورزشکاران دعوت می‌کند تا با حضور در این رویداد، استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و گامی بزرگ در مسیر فوتبالی خود بردارند.

شرایط لازم:

1-  عضویت بسیج (اولویت بسیج فعال)، فرزندان کارکنان سپاه و خانواده محترم نیروهای مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران

2-  پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی

3-  بیمه ورزشی (دارای اعتبار)

4-  مهارت و تخصص لازم جهت حضور در تیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، با برادر آقاجانپور با شماره 09192515019 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار