خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان زیرکوه:

دشمن می خواست شکست مقاومت را ببیند اما به فضل خدا نابودی خودش را خواهد دید

حجت الاسلام کفشی امام جمعه شهرستان زیرکوه در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی گفت:یکی از مهمترین عناصری که موجب اعتلا و رشد و کمال انسان می شود و در زمره تقوای الهی قرار دارد اخلاص است.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۹۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴

دشمن می خواست شکست مقاومت را ببیند اما به فضل خدا نابودی خودش را خواهد دید

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان زیرکوه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زیرکوه ، با حضور پرشور مردم در مصلای نماز جمعه شهر حاجی آباد به امامت حجت الاسلام کفشی امام جمعه جدید شهرستان ، اقامه شد.

حجت الاسلام کفشی امام جمعه شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت:یکی از مهمترین عناصری که موجب اعتلا و رشد و کمال انسان می شود و در زمره تقوای الهی قرار دارد اخلاص است. اخلاص فضائل انسانی را در وجود انسان متجلی می کند. اگر کسی اخلاص در عملش دید بداند محبوب خدای متعال است چون عملش را برای رضای خدا انجام می دهد و با نگاه معیشت مآبانه و کاسب کارانه نیست.

حجت الاسلام کفشی به ولادت امام حسن عسکری علیه السلام اشاره و‌گفت : این امام بزرگوار آموزگار سبک زندگی مهدوی در عصر غیبت بودند و جامعه را برای غیبت آماده و تحقق فرهنگ کامل مهدویت داشتند.

وی سپس به رحلت شهادت گونه حضرت معصومه اشاره و‌گفت: بانوی انقلابی که شبیه ترین ویژگی ها را به حضرت زهرا داشتند.

امام جمعه شهرستان زیرکوه در ادامه گفت با توجه به حوادث اخیر باید در تقویم نورانی انقلاب اسلامی دو روز دیگر را یوم الله ثبت کنیم .دهم مهر و ۱۳ مهر عملیات وعده صادق دو و جمعه نصر که آبرویی برای اسرائیل نگذاشت. دشمن می خواست شکست مقاومت را ببیند اما به فضل خدا اضمحلال و نابودی خودش را خواهد دید.

خطیب جمعه شهرستان ادامه داد: ۷ اکتبر نشان داد همه حرفها در مورد قدرت اسرائیل افسانه است. جمعه نصر حضور مقتدرانه مردم و خطبه های مقام معظم رهبری که تاثیر زیادی در وحدت دشمنان داشت که اولین تاثیر آن امتداد راه شهید نصرالله و صدای رسای او در بین ماست. این شهید بزرگوار استخوان بزرگی در گلوی صهیونیستها بوده و هست و دشمن هم فهمیده نخواهد توانست بر حماس و مقاومت پیروز شود و پیروز این میدان جبهه امت اسلامیست

وی در پایان با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت تربیت بالاترین شأن مقام ربوبیت الهی است.کار خدا تربیت است که خدا به علما تفویض فرموده است و این مهم باید در مدارس با مربیان و اولیا محقق شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار