خبرهای داغ:

توقف عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، یکی‌ از پیامدهای مهم طوفان‌الاقصی بود/ میزان جسارت و توانمندی مقاومت در منطقه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد

کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: میزان جسارت و توانمندی مقاومت در منطقه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.
کد خبر: ۹۶۳۵۱۷۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

صدرالحسینی کارشناس حوزه بین‌الملل در گفتگو با بسیج، با بیان اینکه میزان جسارت و توانمندی مقاومت در منطقه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد، گفت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، اضلاع مقاومت اسلامی با نگاه‌های مختلف متوجه این قضیه شدند که می‌توانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

وی گفت: ارتش ملی یمن نیز بعد از عملیات طوفان‌الاقصی توانمندی‌های نظامی خود را بروز داد. مقاومت عراق نیز توانست توانمندی‌های خود را عملا به اثبات برساند. این موضوع برای جریان‌های دیگر هم صدق می‌کند.

صدرالحسینی با اشاره به توقف نقشه و طرح آمریکایی‌ها در منطقه و توقف عادی‌سازی روابط برخی از کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: اگر کشور‌های منطقه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» پرونده مذاکره و گفتگو و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کردند، این ضربه‌ای به پیکره و طرح‌های راهبردی آمریکا نیز محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار