خبرهای داغ:

جامعه عشایری رامشیر قدردان سیلی محکم سپاه

جامعه عشایری رامشیر قدردان سیلی محکم سپاه
جامعه عشایری رامشیر قدردان سیلی محکم سپاه به اسرائیل در عملیات وعده صادق۲ با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر دیدار کردند
کد خبر: ۹۶۳۵۳۷۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر؛ عشایر عرب و لُر زبان رامشیر به مناسبت تبریک عملیات موفق وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرگرد پاسدار صابر عسکرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر دیدار کردند.

در این دیدار صابر عسکرزاده ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان از حضور جامعه عشایری شهرستان در سپاه ناحیه رامشیر تشکر و قدردانی به عمل آورد.

جامعه عشایری رامشیر قدردان سیلی محکم سپاه

عسکرزاده ضمن اشاره به نقش عشایر در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، در خصوص شخصیت سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله شخصیتی بود که بدون هیچ هراسی با دشمنان اسلام می‌جنگید و همیشه در حال مبارزه بود و ما هم نباید از دشمنان خود بترسیم چرا که جبهه حق هستیم و ان‌شاءالله پیروزی نهایی با ما است.

وی ضمن تبریک عملیات موفق وعده صادق۲ بیان کرد: الحمدالله شاهد سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی بودیم و با مدد الهی آنها را در منطقه خار و ذلیل کردیم و باعث خوشحالی مردم کشور و جبهه مقاومت شدیم.

 در ادامه حسن خالدی مسئول بسیج عشایر رامشیر؛ به نمایندگی از عشایر مراتب تبریک، تقدیر و تشکر جامعه عشایری سروستان از فرمانده سپاه ناحیه بابت عملیات غرورآفرین وعده صادق۲ عرض نمود و افزود: عشایر غیور همچنان که از اول انقلاب تاکنون پای آرمان‌های امام و شهدا بوده‌اند در ادامه مسیر انقلاب هم محکم‌تر و راسخ‌تر خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار