رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت:رسانه‌های استان گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با تکیه بر مساجد، اجرای طرح «هر مسجد یک خبرنگار» را در دستور کار قرار داده اند.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۸۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

 

اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون‌های مساجد، اظهار کرد: فعالیت گسترده کانون‌های مساجد در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مکتب حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با محوریت مساجد با تاسی از مسیر پیامبر عظیم الشان اسلام، شکل گرفته است افزود: امتداد این مسیر نیز برمبنای مساجد همواره به عنوان پایگاهی برای رشد معنوی و رشد سیاسی جوانان بوده است.

 

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی و سربازان امام خمینی (ره) مبارزه علیه رژیم ستمشاهی را از مساجد آغاز کردند و بی تردید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری نیز بر آن تکیه میکنند.

 

 پارسا تصریح کرد: در مکتب توحیدی تقویت مساجد با حضور جوانان و نوجوانان همواره حائز اهمیت بوده زیرا مساجد علاوه بر اینکه محلی برای رشد معنوی، اجتماعی و سیاسی جوانان است می‌تواند محلی برای احصا و رفع مشکلات توسط خود اهالی محل در قالب بسیج باشد.

 

وی افزود: از این رو، بسیج مساجد و محلات ظرفیت زیادی برای تبیین گفتمان انقلاب و معارف دین دارند و شایسته است نقش اثرگذار بسیج مساجد و محلات به عنوان پایگاهی برای نشر ارزش‌های انقلابی و جهاد تبیین مورد توجه اصحاب رسانه قرارگیرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اذعان داشت: رسانه‌های استان گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با تکیه بر مساجد، اجرای طرح «هر مسجد یک خبرنگار» را در دستور کار قرار داده و با حضور در مساجد، و انعکاس رسانه ای فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه بسیج، فعالیت های مردمی و همچنین معرفی الگوهای برتر پایگاه ها، افکار عمومی را با نقش بی نظیر مساجد آشنا می کنند.

 

وی اضافه کرد: این موضوع به عنوان یکی از محورهای مهم فعالیت کانون های بسیج رسانه در نواحی همواره مورد توجه قرار گرفته است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: مسجد خود یک رسانه است چرا که همواره در طول تاریخ محلی برای تبلیغ، تبیین و اجرای برنامه های اثرگذار در قالب های مختلف بوده لذا درطرح «هرمسجد یک خبرنگار» ایجاد شبکه منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت های رسانه ای و پشتیبانی محتوایی از فعالیتهای فرهنگی و.. مساجد در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار