خبرهای داغ:

برترین مدیران رده های بسیج و سپاه سمنان معرفی شدند+ عکس

در جشنواره استانی مالک اشتر مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد سپاه و بسیج سپاه استان سمنان معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۱۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،در جشنواره استانی مالک اشتر مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد سپاه و بسیج سپاه استان سمنان  معرفی و تجلیل شدند. 

سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان در جشنواره استانی مالک اشتر ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان سمنان اظهار کرد:جشنواره مالک اشتر در واقع فرصت طلایی برای شناسایی حوزه های کارآمد و اصلاح رده های تخصصی است و در حقیقت اشراف فرماندهی فرایندی هویت ساز و انگیزه بخش است.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲ افزود: در عملیات بزرگ وعده صادق ۲ جایگاه اشراف فرماندهی به روشنی مشهود بود و این امر موفقیت و پیروزی کامل را در این عملیات بزرگ به همراه داشت.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهارداشت: فرماندهان و مدیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید ابعاد مختلف شخصیت و ولایت پذیری مالک اشتر را  به عنوان یک شاخص مورد توجه قرار دهند که به عنوان نماد این جشنواره است ،«مالک اشتر دشمن شناس و استوار در حراست و دفاع اسلام بود و قلبی مهربان داشت؛ حضور مالک باعث امید درجبهه حق و ناامیدی در جبهه باطل می شد، دارای قوه هوشمندی بالا و بصیرتی فوق العاده بود، در مذاکره با دشمن فریب نمی خورد و تمام تلاشش در جبهه این بود که جایگاه ولایت آسیب نبیند» و انشاء الله هر یک از ما مالک اشتری باشیم برای رهبر معظم انقلاب.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دستان ماست و این پاسداری از انقلاب نشانه عشق به آرمان ها و دستاوردهای آن است.
وی بیان کرد: لباس پاسداری لباسی مقدس است؛ چرا که این لباس امانت شهداست و لباس عزت، عشق و شهادت است و باید قدر آن را دانست و در راه پاسداری از انقلاب باید با خداوند معامله کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امانتداری، صداقت، خوب کارکردن، تلاش شبانه روزی، ایمان و اخلاص و ... از مهمترین شاخصه های پاسداران انقلاب اسلامی است.
بر اساس این گزارش، در این جشنواره استانی از مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد سپاه و بسیج سپاه استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار