خبرهای داغ:

دیدار سردار بزم شاهی با خانواده شهید محمد پازوکی طرودی

سردار حمید بزم شاهی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه،سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و هیئت همراه با خانواده شهید مخترع بسیجی محمد پازوکی طرودی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۲۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  سردار بزم شاهی  در این دیدارضمن ابلاغ سلام سردار سلامی فرمانده کل سپاه به خانواده این شهید بزرگوار شهدا را سرمایه های این مرزو بوم دانسته و اظهار داشت: ما از شهدا  الهام میگیریم،کمک میخواهیم  و روحیه می گیریم.

وی بازماندگان شهدا را  خود یک امامزاده دانسته و ابراز داشت :فرزندان شهدا که یادگاران شهدا هستند مایه افتخار این کشورند و به برکت خون شهدا این کشور و این نظام بیمه شده است و در ادامه هم با تقدیم شهدا به دست صاحب اصلی خود یعنی حضرت ولی عصر(عج) خواهد رسید.
به گزارش بسیج، شهیدمحمد پازوکی طرودی در عضویت بسیجی و در کمیته جستجوی مفقودین به اسلام و نظام اسلامی و در راه شهدا خدمت کرد و سرانجام در منطقه پنجوین حین عملیات جستجوی پیکر شهدامجروح  و در۱۳۹۵/۲/۱۸ دربیمارستان سنندج شهد شیرین شهادت را نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر پاک این شهید عزیز پس از تشییع در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار