خبرهای داغ:

توجه و رسیدگی به خانواده شهدا در ایذه

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه ایذه، مدیر حوزه علمیه و بسیج طلاب حوزه با خانواده شهدای روحانی دوران دفاع مقدس حجت الاسلام جعفریان و مصیبی وهمچنین شهید کیانی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۳۰
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه؛ سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه گفت؛ خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم توفیقی حاصل شد باتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، مدیریت حوزه علمیه علی بن ابیطالب علیه السلام و جمعی از همراهان دیدار صمیمانه ای با خانواده های معظم حجج اسلام سردار شهید احمد جعفریان و شیخ فریدون(علی) مصیبی، همچنین شهید والامقام عبدالمجید کیانی داشتیم. 

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام افزود؛ با زیارت خانواده شهدا کسب روحیه و تجدید بیعت با آرمان های شهداء می کنیم و این امر را لطف و عنایتی از جانب خداوند می دانیم.

وی ادامه داد؛ حضرت امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند شهداء امام زادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه عاشقان است و ما با سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء و نشستن پای درد دل آنان به عظمت روح و مناعت طبع آنان پی می بریم و به این حال آنان غبطه می خوریم و خود را نیازمند دعای خیر آنان می دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار