سپاه در خط مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است

فرمانده دسپاه کربلا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم و حمایت از دولتها در خط مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۵۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دکتر محمدصادق رضایی "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران" باحضور در سپاه کربلا مازندران با سردار دکتر سیاوش مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن عرض تبریک به آقای دکتر رضایی دراین دیدار با اعلام اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم و حمایت از دولتها در خط مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: پاسداران و بسیجیان استان فداکاری و از خودگذشتگی، امنیت و آرامش را برای مردم درتمام عرصه ها به ارمغان آورده‌اند و همواره آماده همکاری با حوزه های مختلف بخصوص در حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران می باشند.

در این دیدار دکتر رضایی، با تاکید بر نقش و همکاری سپاه و بسیج در توسعه همه جانبه استان بخصوص در بخش بهداشت و درمان به رشادت‌ها و جانفشانی‌های پاسداران در طول عمر انقلاب اسلامی اشاره و از خدمات سپاه کربلا استان در عرصه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار معاون سلامت ودفاع زیستی سپاه کربلا، رئيس سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران و رئیس بیمارستان ولایت ساری  نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار