خبرهای داغ:

یکی از دلیل اهمیت به پتروپالایش جلوگیری از خام فروشی است

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان هفتکل گفت: جلوگیری از خام فروشی به عنوان راه حلی اصلی در سطح ملی جلوگیری از این مورد دلیل محکمی است تا ما کل پالایشگا‌ها را حمایت کنیم تا راه اندازی شوند.
کد خبر: ۹۶۳۵۵۱۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
یکی از دلیل اهمیت به پتروپالایش جلوگیری از خام فروشی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، عبدالرحیم دمساز رئیس مجمع بسیجیان شهرستان هفتکل گفت: ما موضوع پتروپالایشگاه را اصلی و اساسی‌ترین موضوع مدیرت شهرستان قرار دادیم، این موضوع به صورت جدی تقریباً دو سال مورد پیگیری است.

وی ادامه داد: بیشتر زمین‌های کشاورزی دیم و با بی آبی در رو هستند و نگاه مردم بیشتر مردم صنایع پایین دستی نفت بوده با توجه به اینکه شهرستان هفتکل دومین نفت خاور میانه بوده و نفت یکی از راه حل مشکلات است واین موضوع همیشه در دستور کار جلسات کارشناسی هست، تا جوانان بیکار نماند.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان هفتکل اظهار داشت: مسئله جلوگیری از خام فروشی از تاکیدات مقام معظم رهبری و از سیاست‌های که باید به صورت جدی تری دنبال شود هم در سطح دولت و هم در سطح مجلس، باید رعایت شود.

وی در پایان افزود: در سال ۹۹ در یک جلسه طبق فرمایشات رهبری سیاسیت پالایشگاه سازی که شنیدم در انجام هستند خیلی زود‌تر از این باید انجام می‌شودند، از سال‌ها پیش مقام معظم رهبری مکرر در مورد پالایشگا‌ها سازی سفارش می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار