خبرهای داغ:

از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت تا کمک های جهادی برای مردم غزه در سرخه

پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی سرخه اقدام به برپایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و جمع آوری اقلام جهت کمک به مردم غزه و لبنان کردند.
کد خبر: ۹۶۳۵۵۱۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های تربیتی خارج از حلقه پایگاه های مقاومت بسیج، مراسم پیاده روی به گلزار شهدای گمنام به همت متربیان حلقه شهید زین‌العابدین امامی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم پیاده روی بسیجیان در مسیر پایگاه تا گلزار شهدای گمنام همراه با قرائت زیارت عاشورا در مسجدالنبی به نیت شهدا برگزار شد.

او افزود: مراسم یادبود شهادت سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان با سخنرانی و مداحی زهرا مهدوی نژاد همراه با قرائت قرآن به نیت شهدای جبهه مقاومت با استقبال خوبی برپا شد.

همچنین مراسم ختم صلوات به نیت شهید سیدحسن نصرالله به همت بسيجيان پايگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه برگزار شد.

گفتنی است در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بر همه ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حرب الله سرافراز بایستید، گروه جهادی شهید محمدتقی پیوندی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) اقدام به جمع آوری اقلام اعم از لباس گرم، پتو، زیرانداز، مواد خوراکی خشک، دارو، کفش، اسباب بازی، کیف و وجه نقد برای مردم مظلوم لبنان و غزه کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار