از سوم تا ششم آبان ماه 1403 صورت می گیرد

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، تبدیلی و صنایع وابسته در تبریز

تبریز- بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، تبدیلی و صنایع وابسته در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۵۶۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از سوم تا ششم آبان ماه 1403در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز در دو سالن پروین اعتصامی و آذربایجان برگزار می‌شود.

 شهرام حسین‌نژاد دانشور افزود: در این نمایشگاه که با حضور بیش از صد شرکت و تولید‌کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، در سه بخش محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و ماشین سازان صنایع غذایی، توانمندیهای این صنعت در معرض دید عموم و متخصصین قرار خواهد گرفت.

مجری نمایشگاه EX FOOD تبریز ادامه داد: در این نمایشگاه که پیرو منویات مقام معظم رهبری و در جهت تحقق شعار سال ایشان در راستای حمایت از تولید داخلی برگزار می‌شود، شرکت‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، اردبیل، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، مرکزی و یزد حضور دارند.

 دانشور افزود: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن صنایع غذایی، شیرینی و شکلات و صنوف همگن، اتاق اصناف و چندین اتحادیه تابعه در این نمایشگاه همکاری تنگاتنگ داشته و امسال شاهد برگزاری نمایشگاهی متفاوت و وزین در شهر تبریز که پایتخت شیرینی و شکلات و ماشین سازان صنایع غذایی است خواهیم بود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بازدید‌کنندگانی از کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان و روسیه نیز در ایران حضور یافته و از این نمایشگاه بازدید کنند.

دانشور با اشاره به روی کار آمدن دولت دکتر مسعود پزشکیان و تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار امیدواری کرد تا با درایت و برنامه‌ریزی جامع در حوزه اقتصادی توسط دولت محترم شاهد شکوفایی صنعت در پهنه ایران اسلامی باشیم.

 برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، تبدیلی و صنایع وابسته در تبریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار